dc.contributor.advisor | Mozdřeň, Karel | cs |
dc.contributor.author | Trval, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:51:02Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:51:02Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93069 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou generováním virtuálních rostlin. V úvodu vysvětluji motivaci k vytvoření této práce a představuji problémy, kterými se bude zabývat. Teoretická část shrnuje historický vývoj metod užívaných pro tvorbu virtuální vegetace. Dále hodnotím tři aplikace zabývající se touto problematikou. Další kapitola je hlavní částí práce. Popisuje návrh a implementaci modulu VegGen určeného pro generování stromů a keřů. Následuje prezentace experimentů a výsledků vytvořeného modulu. V závěru práce jsou shrnuty získané zkušenosti a je nastíněno budoucí využití modulu a jeho částí. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the problem of generating the virtual plants. In the introduction I explain my motivation to create this work and I present problems to be addressed. The theoretical section summarizes the historical development of methods used for the creation of virtual vegetation. Furthermore I reviewed three applications which deals this problem. The next chapter is the main part of the work. It describes the proposal and implementation of the module VegGen. The module is designed for generating trees and shrubs. The presentation of experiments and the results of developed module is the next part of the thesis. The conclusion summarizes the experience gained and work itself. Also, conclusion outlines the future use of the module and its parts. | en |
dc.format.extent | 8869408 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | L-Systémy, Procedurální Rostliny, Virtuální Vegetace, Počítačová Grafika, Blender | cs |
dc.subject | L-systems, Procedural Plants, Virtual Vegetation, Computer Graphics, Blender | en |
dc.title | Virtuální vegetace | cs |
dc.title.alternative | Virtual Vegetation | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Němec, Martin | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | TRV0005_FEI_B2647_2612R025_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |