dc.contributor.advisor | Kocyan, Tomáš | cs |
dc.contributor.author | Janota, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:51:04Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:51:04Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93078 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením knihovny tříd pro zpracování statistik získaných ze hry Live for Speed. Live for Speed je závodní hra, která je určena především pro více hráčů. Jejím hlavním úkolem je umožnit hráčům, pokud možno, co nejvěrněji simulovat řízení závodních aut. V této hře je možno jezdit se závodními auty na různých typech tratí. Hráči jezdí rychlá kola a zaznamenávají se jejich časy. Vzhledem k velkému počtu různých kombinací aut a tratí je, ale nutno tato data zachovávat, protože uživatel si nemůže tolik různých časů zapamatovat. K tomuto slouží hlavní server hry, který všechny tyto informace ukládá a poté je schopen tato data uživatelům, po zadání určitého dotazu, zprostředkovat. Cílem práce je tedy vytvořit knihovnu, která bude zprostředkovávat komunikaci mezi uživatelem a hlavním serverem. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor work deal with creation of class library for processing statistics obtained from Live for Speed game. Live for Speed is racing game that is designed primarily for multiplayer. Its main task is to allow gamers as close as possible to simulate the driving of racing cars. In this game there is possible to drive racing cars on different type of tracks. Players run fast laps and their times are recorded. Due to large number of the different combinations of cars and tracks is needed to save these data because of user can’t remember so many different times. For this is the main server of game which saves whole this information and then is able to mediate these data to users after entered of query. The aim of the work is therefore to create a library that will mediate communication between the user and the main server. | en |
dc.format.extent | 2021195 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Live for Speed, XML, server, statistiky | cs |
dc.subject | Live for Speed, XML, server, statistics | en |
dc.title | Aplikační rámec pro správu herního serveru simulátoru Live for Speed | cs |
dc.title.alternative | .NET Framework for Live for Speed Game | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Chupáč, Ľuboš | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | JAW274_FEI_B2647_2612R025_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |