dc.contributor.advisor | Čech, Václav | cs |
dc.contributor.author | Kadlec, Václav | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:51:06Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:51:06Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93082 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá brzděním asynchronního motoru stejnosměrným proudem a to jak po stránce teoretického vypracování, tak i z hlediska měření pro ověření teoretických předpokladů.Toto brzdění má díky napájení střídavého stroje stejnosměrným proudem své specifické vlastnosti, které jsou v této práci rozebrány podrobněji v teoretickém rozboru, který spočívá ve vysvětlení jednotlivých částí nezbytných k odůvodnění stejnosměrného brzdění . Důraz v této práci je ve značné míře kladen na vypracování laboratorních měření pro dané spojení při brzdění stejnosměrným proudem a na zhodnocení naměřených a vypočítaných hodnot. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor´s thesis put mind to braking non-synchronous engine with direct current in light of theoretical elaboration and admeasurement for check on theoretical´s expectations. This braking has thanks to feed alternate machine with direct current his specific properties, that are in this work described in more detail in theroretical analysis, that consists in explanation individual parts needed to valid direct braking. Emphasis in this work is appreciably place on elaboration laboratory admeasurement for given connection during braking with direct current and on analysis of measured and calculated values. | en |
dc.format.extent | 1962193 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Schéma pro brzdění | cs |
dc.subject | spojení vinutí | cs |
dc.subject | ekvivalentní proud | cs |
dc.subject | budící proud | cs |
dc.subject | náhradní schéma | cs |
dc.subject | poměrná rychlost | cs |
dc.subject | brzdný moment | cs |
dc.subject | momentové charakteristiky | cs |
dc.subject | Scheme for braking | en |
dc.subject | winding connection | en |
dc.subject | equivalent current | en |
dc.subject | actuating current | en |
dc.subject | substitute scheme | en |
dc.subject | relative speed | en |
dc.subject | braking moment | en |
dc.subject | torque characteristics | en |
dc.title | Brzdění asynchronních elektromotorů stejnosměrným proudem | cs |
dc.title.alternative | Asynchronous Motors Braking with Direct Current | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hrbáč, Pavel | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 451 - Katedra elektroenergetiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Elektroenergetika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | KAD0004_FEI_B2649_3907R001_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |