dc.contributor.advisor | Návrat, Lumír | cs |
dc.contributor.author | Kojecký, Lumír | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:52:20Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:52:20Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93160 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této práce je zanalyzovat společné rysy a principy deskových her a navrhnout prostředí pro návrh těchto her. Práce popisuje deskové hry jako takové, stručně uvádí jejich historii a rozdělení. Práce také popisuje vývojová prostředí/aplikační rámce, které již vytvořeny jsou, a jejich nejdůležitější vlastnosti. Tyto vlastnosti poslouží jako základ pro tvorbu nového aplikačního rámce pro deskové hry. Dále je v práci popsán vývoj tohoto aplikačního rámce - jeho analýza, návrh a implementace. Tento aplikační rámec je nakonec otestován v rámci implementace vzorové hry Méďa Béďa. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to analyze common features and principles of board games and design environment for design of these games. The thesis describes a board game as such, provides a brief history and their distribution. The thesis also describes the development environments/frameworks that are already developed and their most important properties. These properties serve as the basis for a new framework for board games. Further, thesis describes the development of this framework - the analysis, design and implementation. This framework is then tested in the implementation of a model Yogi Bear game. | en |
dc.format.extent | 1563963 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | desková hra | cs |
dc.subject | aplikační rámec | cs |
dc.subject | C# | cs |
dc.subject | .NET Framework | cs |
dc.subject | Méďa Béďa | cs |
dc.subject | board game | en |
dc.subject | framework | en |
dc.subject | C# | en |
dc.subject | .NET Framework | en |
dc.subject | Yogi Bear | en |
dc.title | Implementace aplikačního rámce pro deskové hry | cs |
dc.title.alternative | Implementation of Framework for Deskboard Games | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Běhálek, Marek | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | KOJ0004_FEI_B2647_2612R025_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |