Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKudělka, Milošcs
dc.contributor.authorPtošek, Vítcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:52:24Z
dc.date.available2012-07-11T07:52:24Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93171
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce by měla především reflektovat mé pracovní nasazení a působení ve společnosti Banan, sídlící v Ostravě, ve které proběhlo absolvování odborné praxe. Během práce v této firmě jsem plnil povinnosti převážně z oblasti vývoje a správy aplikací a informačních systémů, oboje zpravidla interního typu. Během plnění primárních úkolů se mi dostalo možnosti sekundárně pracovat v sekci technické podpory, kde jsem byl postupně zařazen do pozice experta. Ve své zprávě popisuji nejen charakteristiku společnosti a svého zařazení, ale i postup řešení zadaných úkolů spolu s hodnocením osobního přínosu. Výsledkem mého působení ve firmě měly být především funkční aplikace, jež by firma pravidelně používala, aktivní řešení dílčích problémů na straně klientů společnosti i vnitřních záležitostí. Podílel jsem se také na konzultacích s dalšími kolegy, které vedly k vyřešení problémů i z oblasti ostatních oddělení ve firmě.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis reflects on my professional work experience while employed by the Banan Company headquartered in Ostrava. I was employed as an Application and Information Systems Development Manager, both usually of internal type. My duties also included technical support as a secondary responsibility. While holding the position of technical support I was promoted to the level of expert. I describe both the characteristic of the company and its classification, my troubleshooting assignments and how I personally benefited and how it influenced my professional career. The result of my evaluation and recommendations should lead to a functional approach to problem solutions that are beneficial to the company’s internal procedures and its clients. I worked closely with my colleagues at Banan while developing problem solving approaches throughout the company.en
dc.format.extent2219072 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpraxe, PHP, MVC model, databáze, MySQL, SQLite, Informační systém, AJAX, Jquery, DopisOnline, Banan, specialista technické podporycs
dc.subjectwork experience, PHP, MVC model, database, MySQL, SQLite, Information system, AJAX, Jquery, LetterOnline, Banan, technical support specialisten
dc.titleAbsolvování individuální odborné praxecs
dc.title.alternativeIndividual Professional Practice in the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.contributor.consultantCarbol, Martincs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisPTO0004_FEI_B2647_2612R025_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam