dc.contributor.advisor | Platoš, Jan | cs |
dc.contributor.author | Worek, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:52:43Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:52:43Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93205 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Cílem práce je vytvořit aplikaci simulující bitvy robotů. Program se bude skládat z tvorby robota, tvorby bitevního pole a simulace bitvy. Návrh robota bude probíhat nejprve nastavením technického vybavení robota v GUI a následně naprogramováním AI pomocí API funkcí specificky vytvořeného jazyka. Tento jazyk umožní reagovat na události jako kolize se zdí, zásah střelou, robot na radaru, apod. V části tvorby bitevního pole bude možno generovat či vytvářet vlastní bitevní pole. V poslední části, pak bude možno vybrat bitevní pole a spouštět samotnou simulaci. Implementace bude probíhat v jazyce C#. | cs |
dc.description.abstract | Goal of this work is to create application to simulate battles of the robots. Application will contains of creation of a robot, creation of a battlefield and simulation of the battle. Design of the robot will contains robot hardware settings in the GUI and AI programming using API functions of specifically constructed language. In this language will be able respond to events such as collisions with the wall, hit a shot, a robot on the radar, etc. In a section of creating the battlefield will be able to generate or create your own battlefield. In the last section, it will be possible to choose the battlefield itself and run the simulation. Implementation will be in C#. | en |
dc.format.extent | 1977189 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | AI Clash | cs |
dc.subject | roboti | cs |
dc.subject | programovací hra | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | AI Clash | en |
dc.subject | robots | en |
dc.subject | programming game | en |
dc.subject | simulation | en |
dc.title | AI Clash | cs |
dc.title.alternative | AI Clash | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Gajdoš, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | WOR007_FEI_B2647_2612R025_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |