Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslavcs
dc.contributor.authorMachová, Veronikacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:56:37Z
dc.date.available2012-07-11T07:56:37Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93349
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractTématem práce je marketing na sociálních sítích. Ukazuje, jaké jsou v dnešní době možnosti firemní prezentace na sociálních sítích, podrobně rozebírá jednotlivé sociální sítě, které jsou pro prezentaci firem nejvhodnější, a popisuje od základů budování firemních profilů na těchto sítích. Také se zabývá možnostmi placené reklamy v těchto médiích a možnostmi měření úspěšnosti propagace. Velká část práce se věnuje především sociální síti Facebook, jež je v současnosti nejpoužívanější. Podrobněji jsou ale rozebírány i sítě Twitter, Google+ a Youtube. V poslední části jsou popsány aplikace, které byly vytvořeny v praktické části práce. Tyto aplikace by mohly firmám usnadnit publikaci v síti Facebook a jiných.cs
dc.description.abstractThe theme of the dissertation is marketing on social networks. It’s showing the posibilities of company presentation on social networks recently, it‘s anatomizing individual social networks, which are the most suitable for company presentation, and it‘s describing creating the company characters from basis on those networks. It’s also dealing with posibilities of paid promotion in that mass media and with posibilities of advertising success measuring. The big part of the dissertation is primarily devoted to the Facebook network, which is used the most in the present. However, the networks Twitter, Google+ and Youtube are anatomized in detail, too. The applications made in the field part of the dissertation are described in the last part. They could make companies publishing on the Facebook and others easier.en
dc.format.extent2113392 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketing, sociální síť, reklama, propagace, Facebook, Twitter, Google+, Youtubecs
dc.subjectMarketing, social network, advertisment, promotion, Facebook, Twitter, Google+, Youtubeen
dc.titleAnalýza, příprava a tvorba marketingových kampaní v sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeAnalysis, Preparing and Design of Marketing campains for Social Networksen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrábek, Tomášcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisMAC807_FEI_B2647_2612R025_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam