Show simple item record

dc.contributor.advisorHalfarová, Petracs
dc.contributor.authorBlaha, Petrcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:57:10Z
dc.date.available2012-07-11T07:57:10Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93405
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je porovnání stavu spokojenosti s kvalitou studia u studentů oboru Management jakosti na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava spolu se stavem spokojenosti u studentů, kteří absolvovali vybrané kurzy kvality na Linköping univerzitě ve Švédsku. Spokojenost je hodnocena prostřednictvím Master EPSI modelu, který je postaven na hodnocení vazeb mezi proměnnými a na šetření jejich příčin (tzv. kauzální vazby). Stěžejním ukazatelem spokojenosti je index spokojenosti zákazníka (CSI), který představuje analytický nástroj k nefinančnímu hodnocení kvality a výkonnosti institucí. Dílčím cílem této práce je identifikace proměnných, které nejvyšší měrou přispívají k výslednému indexu spokojenosti. Závěr práce je zaměřen na prezentaci návrhů a doporučení týkajících se možného zvýšení indexu spokojenosti s výukou na Katedře kontroly a řízení jakosti.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to compare the level of student´s satisfaction with the quality of studies in the field of study Quality management at Departement of Quality Management of VSB – Technical University Ostrava together with the level of satisfaction among students who have participated in several quality courses at Division of Quality Technology and Management of Linköping University (Sweden). The level of satisfaction is evaluated through Master EPSI model that is based on the relationship evaluation between variables and the investigation of their causes (the so-called causal links). A key satisfaction indicator is the Customer Satisfation Index (CSI). It is an analytical tool for asseessing the quality of non-financial institutions and performance. A partial goal of the thesis is to identify variables that contribute by the highest degree to the final satisfaction index. The conclusion is focused on the presentation of proposals and recommendations concerning the possible increase in CSI at the Departement of Quality Management.en
dc.format.extent3804157 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkauzální model, Master EPSI model, Linköping University, spokojenost, loajalita, Index spokojenosti zákazníka CSIcs
dc.subjectcausal model, Master EPSI model, Linköping University, satisfaction, loyalty, Customer Satisfaction Index CSIen
dc.titleVyužití kauzálních modelů v oblasti měření spokojenosti studentůcs
dc.title.alternativeUse of Causal Models in the Field of Student's Satisfaction Measurementen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNenadál, Jaroslavcs
dc.date.accepted2012-05-21cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisBLA293_FMMI_N3922_3902T041_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record