Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBonček, Richardcs
dc.contributor.authorBrožová, Yvetacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:57:16Z
dc.date.available2012-07-11T07:57:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93423
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je Marketingová studie společnosti Trojek, a.s. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé prvky marketingového mixu, prostřednictvím vybraných metod je následně charakterizováno vnitřní a vnější prostředí firmy. Syntézou jednotlivých analýz je analýza SWOT. Cílem práce je pomocí uvedených metod vyhodnotit současný stav využívání nástrojů marketingového mixu a doporučit změny v oblastech, které se jeví jako problémové.cs
dc.description.abstractThe objective of the thesis was to prepare a Marketing study for the Trojek, joint-stock company. The practical part consists of analyses of individual elements of the marketing mix; subsequently the internal and external environment of the company is analyzed with the use of selected methods. A synthesis of individual analyses is presented as a SWOT analysis. The aim of the thesis is to evaluate the present situation of using marketing mix instruments and to recommend changes in areas, which appear to be problematic.en
dc.format75, [3] l. : il.cs
dc.format.extent1655348 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectlogistikacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectprvky marketingového mixucs
dc.subjectB2B trhycs
dc.subjectkovový odpadcs
dc.subjectkovový šrotcs
dc.subjectživotní prostředícs
dc.subjectdruhotné surovinycs
dc.subjecttrh s kovovým šrotemcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectlogisticsen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectelements of the marketing mixen
dc.subjectB2B salesen
dc.subjectiron metal wasteen
dc.subjectscrap metalen
dc.subjectenvironmenten
dc.subjectmetal marketen
dc.titleMarketingová studie společnosti TROJEK, a.s.cs
dc.title.alternativeMarketing Study of the Company TROJEK, a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOborný, Tomášcs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisBRO0031_FMMI_N3922_6208T123_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam