Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStoch, Milancs
dc.contributor.authorPrajer, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:57:45Z
dc.date.available2012-07-11T07:57:45Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93504
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu a jeho využití při podpoře prodeje. Cílem je popis, analýza a návrh optimální skladby nástrojů marketingu ve společnosti Tomáš Gromnica. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení veškerých pojmů, které k internetovému marketingu neodmyslitelně patří. Mezi ně zahrnujeme nástroje jako SEO, SEM, přímý marketing, public relations, věrnostní program, měření a vyhodnocení pomocí Google Analytics. Praktická část je věnována analýze trhu reprografického průmyslu a možnost aplikace připraveného návrhu na optimalizaci nástrojů internetového marketingu. Součástí práce je vyhodnocení kroků podniknutých na základě analýzy nástrojů ve společnosti. V závěru je vyzdvihnut význam pro společnost v reprografickém průmyslu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals of issue internet marketing and it is use in promoting sales. The goal is description, analysis and design the optimal mix of marketing tools in the company of Thomas Gromnica. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to an explanation of any terms which inherently belong to internet marketing. These include tools such as SEO, SEM, direct marketing, public relations, loyalty program, measurement and evaluation using Google Analytics. The practical part is devoted to analysis of reprographic industry market and the possibility of application prepared for design optimalization of internet marketing tools. The thesis also consists of evaluation steps which are taken to the analysis tools in the society. In conclusion, important is to highlight the importance for society in the reprographic industry.en
dc.format54 l. : il.cs
dc.format.extent2328245 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectnástroje internetového marketingucs
dc.subjectkalendářecs
dc.subjectdiářecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectinternet marketing toolsen
dc.subjectcalendarsen
dc.subjectdiariesen
dc.subjectonline storeen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectinterneten
dc.titleInternetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje.cs
dc.title.alternativeInternet Marketing as an Effective Tool for Promoting Salesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVilamová, Šárkacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisPRA162_FMMI_N3922_6208T123_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam