Show simple item record

dc.contributor.advisorNoskievičová, Darjacs
dc.contributor.authorJurák, Petrcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:58:04Z
dc.date.available2012-07-11T07:58:04Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93566
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractTato diplomové práce je zaměřena na hledání cesty jak minimalizovat výskyt neuznaných reklamací, což ve svém důsledku může ušetřit práci technikům analýzy reklamací a současně může zvýšit spokojenost zákazníka tím, že dojde k celkovému snížení počtu reklamovaných výrobků. Praktická část diplomové práce popisuje současný stav zákaznických reklamací u dodavatele pro automobilový průmysl, snaží se nalézt příčiny výsledků reklamací bez nálezu vady a navrhuje řešení, jak zajistit jejich neustálé snižování.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on searching of the way, how to reduce occurrence of not accepted customer complaints, which can spare in this consequence work of analysis technicians and simultaneously can increase the customer satisfaction by the decreasing of total quantity of complaints. The practical part of diploma thesis describes a present status of customer complaints at car industry supplier, try to find root cause of complaints with results no fault found and suggest solution for their continuous reduction.en
dc.format.extent3236845 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectJakostcs
dc.subjectreklamace od zákazníkacs
dc.subjectParetova analýzacs
dc.subjectdiagram rybí kostics
dc.subject5x Pročcs
dc.subjectsystematický (stromový) diagramcs
dc.subjectQualityen
dc.subjectCustomer complaintsen
dc.subjectPareto analysisen
dc.subjectFishbone diagramen
dc.subject5xWHYen
dc.subjectSystematic (tree) diagramen
dc.titleAnalýza a řešení neuznaných reklamací od zákazníka u dodavatele pro automobilový průmysl.cs
dc.title.alternativeAnalysis and Solving of Disallowed Customer Complaints at Car Industry Supplier.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBuršíková, Gabrielacs
dc.date.accepted2012-05-21cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantMaloušek, Martincs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisJUR540_FMMI_N3922_3902T041_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record