Show simple item record

dc.contributor.advisorDorda, Michalcs
dc.contributor.authorZemánek, Bohuslavcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:58:30Z
dc.date.available2012-07-11T07:58:30Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93631
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractObsahem práce je tvorba modelů křižovatky řízené světelným signalizačním zařízením a neřízené křižovatky v prostředí simulačního software Witness. V diplomové práci je zpracován dopravní průzkum, jehož výsledky byly použity v simulačním modelu a při výpočtech křižovatky dle metodik technických podmínek. Dále je v práci popsána tvorba jednotlivých modelů a jejich validace. Výstupy modelů jsou zpracovány a na závěr porovnány. Cílem práce je provést na vytvořených modelech experimenty, které generují výstupní hodnoty průměrného zdržení a průměrné délky front vozidel v křižovatce. Výsledky dosažené simulací byly porovnány a zhodnoceny. U modelu neřízené křižovatky byly výsledky porovnány s hodnotami získanými metodikou technických podmínek.cs
dc.description.abstractThe contents of this thesis are creation of light controlled intersection and uncontrolled intersection models, using Witness simulation software. A traffic research is to be found in this thesis, and its results were used in simulation model and in calculations of the intersection in accordance with technical terms. Next step is creation of individual models and their validation is described in this thesis. Outputs of the models are compiled and compared at the end. The aim of this thesis is to carry out experiments which generate output values of average delay and average length of vehicle queue in intersection. The results gained from simulation were compared and evaluated. The results of uncontrolled intersection were compared with values obtained from technical terms methods.en
dc.format.extent1946408 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectneřízenács
dc.subjectsvětelněcs
dc.subjectřízenács
dc.subjectkřižovatkacs
dc.subjectWitnesscs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectuncontrolleden
dc.subjectlight-controlleden
dc.subjectintersectionen
dc.subjectWitnessen
dc.subjectsimulationen
dc.titleSimulace neřízené a světelně řízené křižovatky s využitím software Witnesscs
dc.title.alternativeSign-Controlled and Signal-Controlled Crossroad Simulation Using the Witness Softwareen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTresler, Filipcs
dc.date.accepted2012-06-15cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisZEM155_FS_N2301_2301T003_20_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record