dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | cs |
dc.contributor.author | Verbík, Roman | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:58:39Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:58:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93656 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem pohonu elektrického vozidla. V úvodu je proveden průzkum požadavků na vozidlo, díky kterému je možno stanovit typ karosérie a dynamické vlastnosti. V rámci požadavků je stanoven výkon elektromotoru a velikost akumulátoru. Kvůli změnám vnitřního uspořádání je prošetřena hmotnost vozidla. Pomocí programu MITCalc je optimalizováno soukolí jednostupňové převodovky. Závěrem je provedena analýza dynamických parametrů vozidla a jejich tabelace v programu Excel. | cs |
dc.description.abstract | Master thesis is dealing with design of electric drive vehicles. In the introduction, a survey is conducted to obtain requirements of the vehicle such as the type of car body and dynamic properties. Under the requirements, motor output and size of the battery is determined. Due to changes of internal structure is examined vehicle mass. Using MITCalc software single-gear transmission is optimized. Finally, dynamic parameters of the vehicle were calculated. And there is also tabulation of results carried out in Excel. | en |
dc.format.extent | 1796583 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | návrh | cs |
dc.subject | pohon | cs |
dc.subject | elektrické | cs |
dc.subject | vozidlo | cs |
dc.subject | jednostupňová | cs |
dc.subject | převodovka | cs |
dc.subject | výkon | cs |
dc.subject | design | en |
dc.subject | propulsion | en |
dc.subject | electrical | en |
dc.subject | vehicle | en |
dc.subject | single-gear | en |
dc.subject | transmission | en |
dc.subject | performance | en |
dc.title | Studie osobního automobilu pro městský provoz | cs |
dc.title.alternative | Feasibility Study of a City Ride Personal Car | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kolek, Rostislav | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-15 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | VER055_FS_N2301_2301T003_20_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |