dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | cs |
dc.contributor.author | Dokoupil, Ondřej | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:59:20Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:59:20Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93744 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá konstrukcí dvojité automobilové třecí spojky. V úvodu jsou popsány součastné konstrukční řešení třecích spojek a řešení pomocných pohonů Spojka je navrhována na menší nákladní automobil, který by byl určený pro víceúčelové použití. V návrhu jsou provedeny výpočty potřebné přítlačné síly pro přenos spojkového momentu, kontrola spojky na oteplení, návrh drážkování výstupní hřídele a mnoho jiných pevnostních výpočtů. Součástí návrhu je i ovládání spojky, které bylo navrhnuto hydraulické. Součástí návrhu je výkresová dokumentace. V závěru jsou zhodnoceny výhody a nevýhody konstrukčního návrhu spojky a případné doporučení. | cs |
dc.description.abstract | Master thesis is dealing design double vehikle clutch. The introduction describes this moment of friction clutch design solutions and auxiliary propulsion.The clutch is designed for a smaller truck that would be designed for multipurposeuse. The design calculations are made for the necessary contact forcetransmission clutch torque control coupling to temperature rise, design of splineoutput shaft, and many other stress analysis. The proposal is the clutch, which was designed to hydraulic. The proposal drawings. In conclusion, the advantages and disadvantages of design, connectors and any recommendations. | en |
dc.format.extent | 2350358 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | automobilová spojka, dvojitá spojka, konstrukční řešení | cs |
dc.subject | vehicle clutch, double clutch, design | en |
dc.title | Konstrukční řešení automobilové spojky | cs |
dc.title.alternative | Design of Vehicle Clutch | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Szweda, Jan | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | DOK048_FS_N2301_2301T003_20_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |