dc.contributor.advisor | Famfulík, Jan | cs |
dc.contributor.author | Bolatzký, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:01:06Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:01:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93929 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | BOLATZKÝ, P. Návrh obnovy parku silničních vozidel vybrané firmy: Bakalářská práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Institut dopravy, 2012, 60s. Vedoucí práce: Ing. Jan Famfulík, Ph.D.
Bakalářská práce se zabývá stanovením optimálního času vyřazení silničních vozidel z provozu a návrhem obnovy vozidlového parku. Celkem bude řešeno devět vybraných vozidel Městského dopravního podniku Opava. V teoretické části bude popsána metoda exponenciálních trendů a tzv. Z-statistika sloužící ke stanovení horní hranice vyřazení vozidel. V praktické části budou vypočteny pomocí metody exponenciálních trendů optimální doby vyřazení všech vozidel. Poté, na základě vypočtených optimálních dob, budou spočítány horní hranice vyřazení vozidel. Tyto spočtené horní hranice budou podkladem pro stanovení roku vyřazení. V závěru bude proveden návrh obnovy vozidel a ekonomické zhodnocení. | cs |
dc.description.abstract | BOLATZKÝ, P. Vehicle Fleet Renewal in Selected Company Bachelor Thesis. Ostrava: VŠB – Technical univerzity of Ostrava, Fakulta of Mechanical Engineering, Institute of transport, 2012, 60s. Thesis head: Ing. Jan Famfulík, Ph.D.
This bachelor thesis deals with determination of optimal time road vehicles removal and with proposing vehicles modernization. There will be described nine chosen vehicles from City transportation company Opava. In theoretical part, there will be described method of exponential trends and, so called, Z-statistics, which is used for determining upper boundary of vehicles removal. In practical part, there will be counted optimal times for removal of vehicles boundary using method of exponencial trends. Then, based on the calculated optimal times, the upper limit of removal of vehicles will be calculated. Theese enumerable upper borders will be base for determining the year of vehicles removal. At the end, there will be made proposal for renewal of vehicles and economic evaluation. | en |
dc.format.extent | 4317352 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Návrh | cs |
dc.subject | obnovy | cs |
dc.subject | park | cs |
dc.subject | vozidel | cs |
dc.subject | firmy | cs |
dc.subject | Design | en |
dc.subject | restoration | en |
dc.subject | park | en |
dc.subject | vehicles | en |
dc.subject | business | en |
dc.title | Návrh obnovy parku silničních vozidel vybrané firmy | cs |
dc.title.alternative | Vehicle Fleet Renewal in Selected Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Míková, Jana | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BOL077_FS_B2341_2301R003_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |