dc.contributor.advisor | Dorda, Michal | cs |
dc.contributor.author | Hradil, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:01:11Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:01:11Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93935 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá konstrukcí simulačního modelu tramvajové dopravy na jednokolejné trati v úseku mezi zastávkami Svinov mosty horní zastávka a Nová Ves vodárna. První část práce se zabývá analýzou získaných měřených charakteristik získané z provedeného dopravního průzkumu. Následně je popsáno sestavení simulačního modelu v simulačním programu Witness. V další části je provedení dvou simulačních experimentů na základě jiného způsobu vpouštění tramvají na jednokolejnou trať a tím snížení doby zdržení tramvají. V závěru práce je provedeno vyhodnocení těchto provedených simulačních experimentů a doporučení k možnému řízení tramvajové dopravy. | cs |
dc.description.abstract | This Thesis describes the construction of tram transport simulation model for single-track section between stops Svinov mosty horní zástávka and a Nová Ves vodárna. The first part deals with the analysis of acquired characteristics obtained from measurements carried out of traffic surveys. Subsequently, the assembly of the simulation model described in the simulation program Witness. The next part is an implementation of two simulation experiments based on other way of admission to the monorail tram line, thus reducing the time delay of trams. The conclusion is an evaluation of simulation experiments carried out and recommendations for possible tram control. | en |
dc.format.extent | 4294728 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | Witness | cs |
dc.subject | tramvaj | cs |
dc.subject | model | cs |
dc.subject | trať | cs |
dc.subject | experiment | cs |
dc.subject | simulation | en |
dc.subject | Witness | en |
dc.subject | tram | en |
dc.subject | model | en |
dc.subject | track | en |
dc.subject | experiment | en |
dc.title | Simulace tramvajové dopravy | cs |
dc.title.alternative | Tram Transport Simulation | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hackenberg, Robert | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | HRA0016_FS_B2341_2301R003_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |