Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGregušová, Markétacs
dc.contributor.authorKroča, Danielcs
dc.date.accessioned2012-07-11T08:01:29Z
dc.date.available2012-07-11T08:01:29Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93982
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractS rozvíjejícím se globálním tržním hospodářstvím se zásadně mění i řada dlouhodobých stereotypů, že dobré zboží nebo služba se prodávají samy. V současné době velmi často o obchodním úspěchu nerozhoduje v dostatečné míře ani cena. Strategickou pozici v obchodu a službách převzal marketing. Tato vědní disciplína, pokud je vhodně aplikovaná v praxi, přináší dlouhodobé úspěchy. Jednou z možností jak proniknout na domácí a světový trh a dlouhodobě se na něm úspěšně udržet, se zabývá i tato bakalářská práce uskutečněná u společnosti DHL Freight, která poskytuje spediční služby v relativně velkém hospodářském prostoru. Součástí bakalářské práce je nejen hodnocení současného způsobu uplatňování komunikačního marketingu v interním a externím prostředí, ale i návrh optimalizace současného stavu, který může nadále zlepšovat obchodní úspěch společnosti.cs
dc.description.abstractWith still evolving market economy is also hardly changing the whole line of long time market stereotypes, that good wares are sold themselves. In these days about commercial success does not decide only the price. Strategic position in business was taken over Marketing. This type of science yields long time success, if it is convenient applied. This bachelor thesis, worked out in DHL Freight company providing delivery service in relative huge economy space, is devoting to opportunities how to get in home and global markets and dwell on them for a long time. Firstly, the part of thesis is not only the evaluation of current use marketing strategy in internal and external conditions of that company, but secondly the suggestion of optimalization contemporary state, thanks to him could the commercial success further improve.en
dc.format.extent1931399 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectCommunicationeen
dc.subjectStrategyen
dc.titleMarketingová komunikační strategiecs
dc.title.alternativeThe Marketing Communication Strategyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNečas, Liborcs
dc.date.accepted2012-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisKRO0011_FS_B2341_2301R040_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam