dc.contributor.advisor | Míka, Jiří | cs |
dc.contributor.author | Szotkowski, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:02:01Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:02:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/94062 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá návrhem kogenerační jednotky se spalovacím motorem 500 CAT a to hlavně po výpočtové stránce. Nejprve práce seznamuje s hlavními pojmy kogenerace, rozdělením kogeneračních jednotek podle typu poháněné jednotky a využitím v dnešní době. Následně je řešen, podle předem zadaných hodnot, výpočet zážehového spalovacího motoru spalující skládkový plyn. Dále se práce zabývá tepelnou bilancí motoru a výměníků. Na závěr je projekt ekonomicky srovnán se stavem bez realizace projektu. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor thesis deals with calculation project of combined heat and power unit with reciprocating internal combustion engine 500 CAT. Thesis firstly introduces key terms of cogeneration, then divides combined heat and power units according to driving units, then engages with modern usage. Secondly focuses on calculation of combustion engine fueled by landfill gas in accordance with specified values and thermal balance of engine and exchangers. Lastly is project economically compared with the state without realization of project. | en |
dc.format.extent | 2740529 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kogenerační jednotka | cs |
dc.subject | kogenerace | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | výměník. | cs |
dc.subject | cogeneration unit | en |
dc.subject | cogeneration | en |
dc.subject | combustion engine | en |
dc.subject | exchanger. | en |
dc.title | Koncepční návrh kogenerační jednotky s pístovým spalovacím motorem | cs |
dc.title.alternative | Conceptual Proposal of Combined Heat and Power Unit with Reciprocating Internal Combustion Engine | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kysela, Ladislav | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-13 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 361 - Katedra energetiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Provoz energetických zařízení | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SZO057_FS_B2341_3907R009_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |