Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSobek, Luborcs
dc.contributor.authorPeterková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T08:02:18Z
dc.date.available2012-07-11T08:02:18Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94107
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractPETERKOVÁ, K. Náhradní způsob měření brzdných účinků na provozní ploše letiště: Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská – Technická Univerzita Ostrava, Fakulta Strojní, Ústav letecké dopravy, 2012, 50 stran, Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lubor Sobek, Ph.D. Obsah této bakalářské práce pojednává o náhradním způsobu měření brzdných účinků na provozní ploše letiště. První část je spíše teoretická a vysvětluje se v ní, co to brzdné účinky jsou, jakým způsobem a jakými technickými prostředky se dají měřit. Hlavní částí je kapitola, kde je popsán náhradní způsob měření, který byl v minulosti realizován vozidlem bez ABS. Dnes se však využívá vozidlo s ABS a proto je popsán přepočet mezi těmito dvěma vozidly na základě porovnání hodnot z tabulky stávající pro náhradní způsob měření a z tabulky nové, která byla určena praktickými měřeními, které reprezentují část druhou a to praktickou.cs
dc.description.abstractPETERKOVÁ, K. Alternative Method of Measuring the Braking Action on Airport Operation Area: Bachelor Thesis: Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Air Transport, 2012, 50 pages, Thesis head: Ing. Lubor Sobek, Ph.D. This bachelor's thesis deals with alternative method of measuring the braking action on airport operation area. The first chapter is mainly theoretical part where is explained what is the braking effect and how and by what it can be measured. The main part is the chapter which describes the alternative method of measuring braking action which was implemented with a car without Anti-lock Brake System in the past. However today the car is used with Anti-lock Brake System so that is why there is a conversion between the car without ABS and the car with ABS by comparing the values from the existing chart for alternative method of measuring and the new chart, which was determined by practical measurements which are in the second practical part.en
dc.format.extent3025168 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbrzdný účinekcs
dc.subjectadhezecs
dc.subjectSNOWTAMcs
dc.subjectABScs
dc.subjectprovoz letištěcs
dc.subjectbraking effecten
dc.subjectadhesionen
dc.subjectSNOWTAMen
dc.subjectAnti-lock Brake Systemen
dc.subjectairport operationen
dc.titleNáhradní způsob měření brzdných účinků na provozní ploše letištěcs
dc.title.alternativeAlternative Method of Measuring the Braking Actions on Airport Operation Areaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFrommel, Pcs
dc.date.accepted2012-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programTechnologie letecké dopravycs
dc.thesis.degree-branchTechnologie letecké dopravycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisPET0019_FS_B3712_3708R036_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam