dc.contributor.advisor | Sobek, Lubor | cs |
dc.contributor.author | Peterková, Kateřina | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:02:18Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:02:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/94107 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | PETERKOVÁ, K. Náhradní způsob měření brzdných účinků na provozní ploše letiště: Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská – Technická Univerzita Ostrava, Fakulta Strojní, Ústav letecké dopravy, 2012, 50 stran, Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lubor Sobek, Ph.D.
Obsah této bakalářské práce pojednává o náhradním způsobu měření brzdných účinků na provozní ploše letiště. První část je spíše teoretická a vysvětluje se v ní, co to brzdné účinky jsou, jakým způsobem a jakými technickými prostředky se dají měřit. Hlavní částí je kapitola, kde je popsán náhradní způsob měření, který byl v minulosti realizován vozidlem bez ABS. Dnes se však využívá vozidlo s ABS a proto je popsán přepočet mezi těmito dvěma vozidly na základě porovnání hodnot z tabulky stávající pro náhradní způsob měření a z tabulky nové, která byla určena praktickými měřeními, které reprezentují část druhou a to praktickou. | cs |
dc.description.abstract | PETERKOVÁ, K. Alternative Method of Measuring the Braking Action on Airport Operation Area: Bachelor Thesis: Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Air Transport, 2012, 50 pages, Thesis head: Ing. Lubor Sobek, Ph.D.
This bachelor's thesis deals with alternative method of measuring the braking action on airport operation area. The first chapter is mainly theoretical part where is explained what is the braking effect and how and by what it can be measured. The main part is the chapter which describes the alternative method of measuring braking action which was implemented with a car without Anti-lock Brake System in the past. However today the car is used with Anti-lock Brake System so that is why there is a conversion between the car without ABS and the car with ABS by comparing the values from the existing chart for alternative method of measuring and the new chart, which was determined by practical measurements which are in the second practical part. | en |
dc.format.extent | 3025168 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | brzdný účinek | cs |
dc.subject | adheze | cs |
dc.subject | SNOWTAM | cs |
dc.subject | ABS | cs |
dc.subject | provoz letiště | cs |
dc.subject | braking effect | en |
dc.subject | adhesion | en |
dc.subject | SNOWTAM | en |
dc.subject | Anti-lock Brake System | en |
dc.subject | airport operation | en |
dc.title | Náhradní způsob měření brzdných účinků na provozní ploše letiště | cs |
dc.title.alternative | Alternative Method of Measuring the Braking Actions on Airport Operation Area | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Frommel, P | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | PET0019_FS_B3712_3708R036_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |