Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRichtář, Michalcs
dc.contributor.authorPross, Davidcs
dc.date.accessioned2012-07-11T08:02:26Z
dc.date.available2012-07-11T08:02:26Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94131
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá nouzovým brzděním automobilů, pomocí přídavného brzdného systému. V úvodní části je nastíněn problém současných řešení, poté následuje obecná část, kde je krátký přehled brzd a brzdných soustav. V praktické části se zabývá analýzou stávajícího řešení, je zde popsán experiment a spočítán návrh brzdy. Závěrečná část uvádí přínos a celkové zhodnocení návrhu brzdy.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the emergency braking of cars, using auxiliary braking system. In the introductory section outlines the problem of current solutions, followed by a general section, which is a short summary brakes and braking systems. In the practical part deals with the analysis of the existing solutions, illustrates the experiment, and counted the proposal from the brakes. The final section provides the benefits and overall assessment of the proposal of the brake.en
dc.format.extent3560700 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnouzová brzdacs
dc.subjectprovozní brzdacs
dc.subjectbrzdová soustavacs
dc.subjectemergency brakeen
dc.subjectservice brakeen
dc.subjectbrake systemen
dc.titleNouzové a odlehčovací brzdové systémycs
dc.title.alternativeRetarders and Emergency Brake Systemsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLindovský, Martincs
dc.date.accepted2012-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisPRO489_FS_B2341_2301R003_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam