dc.contributor.advisor | Chlebiš, Petr | cs |
dc.contributor.author | Roh, Vojtěch | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:02:58Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:02:58Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/94207 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá problematikou protiblokovacích systémů ABS v elektromobilech. Obsahuje popis funkce a konstrukčních řešení těchto systémů u vozidel se spalovacími motory. Zabývá se popisem základních fyzikálních principů, na kterých spočívá funkce ABS. Popisuje princip brzdění elektromobilů. Hlavní částí této bakalářské práce je návrh a popis konkrétního řešení systému ABS pro elektromobil a vytvoření matematického modelu této soustavy. V závěru práce jsou prezentovány výsledky simulací. | cs |
dc.description.abstract | This thesis is focused on issues of antilock braking systems ABS in electric vehicles. It contains the description of functional and constructional solutions of these systems for vehicles with internal combustion engines. It deals with basic physical principles on which ABS system is based and it also describes braking principles of electric vehicles. The main part of this thesis is design and description of the specific solution of ABS system for electric vehicle and creation of mathematical model for the entire system. Results of the simulations are overally presented in the conclusion part. | en |
dc.format.extent | 3357050 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Protiblokovací systém, skluz, povrch vozovky, součinitel tření, třecí síla, rekuperační brzdění, zpomalení, moment setrvačnosti, mechanické brzdy, elektromagnetický ventil, regulační cyklus, brzdný tlak, elektromotor, elektromobil, řídící napětí | cs |
dc.subject | Antilock system, skid, road surface, friction coefficient, friction force, regenerative braking, deceleration, moment of inertia, mechanical brakes, solenoid valve, control cycle, brake pressure, electric motor, electric vehicle, control voltage | en |
dc.title | Systémy ABS pro elektromobily | cs |
dc.title.alternative | ABS Systems for Electric Vehicles | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Neborák, Ivo | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-15 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | ROH065_USP_N3943_3906T007_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |