Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebiš, Petrcs
dc.contributor.authorRoh, Vojtěchcs
dc.date.accessioned2012-07-11T08:02:58Z
dc.date.available2012-07-11T08:02:58Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94207
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou protiblokovacích systémů ABS v elektromobilech. Obsahuje popis funkce a konstrukčních řešení těchto systémů u vozidel se spalovacími motory. Zabývá se popisem základních fyzikálních principů, na kterých spočívá funkce ABS. Popisuje princip brzdění elektromobilů. Hlavní částí této bakalářské práce je návrh a popis konkrétního řešení systému ABS pro elektromobil a vytvoření matematického modelu této soustavy. V závěru práce jsou prezentovány výsledky simulací.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on issues of antilock braking systems ABS in electric vehicles. It contains the description of functional and constructional solutions of these systems for vehicles with internal combustion engines. It deals with basic physical principles on which ABS system is based and it also describes braking principles of electric vehicles. The main part of this thesis is design and description of the specific solution of ABS system for electric vehicle and creation of mathematical model for the entire system. Results of the simulations are overally presented in the conclusion part.en
dc.format.extent3357050 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProtiblokovací systém, skluz, povrch vozovky, součinitel tření, třecí síla, rekuperační brzdění, zpomalení, moment setrvačnosti, mechanické brzdy, elektromagnetický ventil, regulační cyklus, brzdný tlak, elektromotor, elektromobil, řídící napětícs
dc.subjectAntilock system, skid, road surface, friction coefficient, friction force, regenerative braking, deceleration, moment of inertia, mechanical brakes, solenoid valve, control cycle, brake pressure, electric motor, electric vehicle, control voltageen
dc.titleSystémy ABS pro elektromobilycs
dc.title.alternativeABS Systems for Electric Vehiclesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNeborák, Ivocs
dc.date.accepted2012-06-15cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchAutomobilová elektronikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisROH065_USP_N3943_3906T007_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam