Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimoník, Petrcs
dc.contributor.authorMrověc, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T08:02:58Z
dc.date.available2012-07-11T08:02:58Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94208
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá teoretickým rozborem HVAC systémů moderních osobních automobilů a praktickou realizací laboratorního modelu s využitím komponentů na vozidle Hyundai i30. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretické rešerši poskytující čtenáři základní přehled historického vývoje těchto systémů a jejich teoretický popis. Dále je v práci popsána běžná konstrukce klimatizačního systému včetně podrobnějšího popisu jednotlivých konstrukčních celků. V další kapitole jsou shrnuty podrobnější informace o HVAC systému vybraného vozidla, na kterém je posléze vytvořen laboratorní model. V této kapitole jsou shrnuty i výsledky jednotlivých měření, které ověřují teoretický popis v předešlých kapitolách. Na základě těchto měření byla sestavena vzorová laboratorní úloha, jenž je přiložena v příloze. Laboratorní model bude dále využíván ve výuce, především v předmětu Automobilová elektronika.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the theoretical analysis of HVAC systems of modern passenger vehicles and practical realization of laboratory model using components of the vehicle Hyundai i30. Opening chapters are dedicated to theoretical search which shows to the reader the basic summary of historical development these systems and their theoretical description. There is also described standard design of air conditioning system including detailed description of individual construction units. The next chapter includes detailed information about HVAC system of selected vehicle for which laboratory model is then created. This chapter includes results of individual measurement which proved the theoretical description in the previous chapter. Sample laboratory task based on the measurement was composed and also included as attachment. The laboratory model will be used in education, especially in the subject called Automotive electronics.en
dc.format.extent3828153 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVentilace, chlazení, topení, klimatizační systém, snímač teploty výparníku, klima-kompresor, tlak chladiva.cs
dc.subjectVentilation, cooling, heating, air conditioning system, evaporator temperature sensor, A/C kompresor, refrigerant presure.en
dc.titleElektronický klimatizační systém motorového vozidlacs
dc.title.alternativeElectronic Airconditioning System of Motor Vehicleen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePavelek, Tomášcs
dc.date.accepted2012-06-15cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchAutomobilová elektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisMRO061_USP_N3943_3906T007_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam