dc.contributor.advisor | Chlebiš, Petr | cs |
dc.contributor.author | Minks, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:02:58Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:02:58Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/94209 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na analýzu vlastností vozidel s různou koncepcí diferenciálu. Mechanické diferenciály, které jsou v současnosti nejrozšířenější, výrazně ovlivňují výsledné chování vozidla a schopnosti trakce vozidla. Diplomová práce je tedy zaměřená na rozbor základních mechanických diferenciálu až po současně nejdokonalejší aktivní mechanické diferenciály. Součástí práce je také porovnání možností mechanického diferenciálu a elektronického diferenciálu s odděleným pohonem kol. Závěrečná část se zaměřuje na vylepšení jízdních vlastností laboratorního elektromobilu Kaipan, prostřednictvím matematického modelování v programu Matlab/Simulink. K vylepšení jízdních vlastností je využito výhod odděleného pohonu kol. | cs |
dc.description.abstract | This thesis is focused on analyzing the properties with various vehicles concepts differential. Mechanical differentials, which are currently the most widely used, strongly influence the resulting behavior of the vehicle and the vehicle's traction capabilities. This thesis is focused on the analysis of basic mechanical differential to the currently ultimate active mechanical differentials. The work is also a comparison between a mechanical differential and an electronic differential with separate drive wheels. The final section focuses on improving the handling of laboratory electric vehicle Kaipan through mathematical modeling in Matlab / Simulink. To improve the driving characteristics to reap the benefits of a separate drive wheels. | en |
dc.format.extent | 5323605 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Mechanický diferenciál | cs |
dc.subject | aktivní kontrola stáčivé rychlosti | cs |
dc.subject | aktivní diferenciál | cs |
dc.subject | elektronický diferenciál | cs |
dc.subject | nedotáčivost | cs |
dc.subject | přetáčivost | cs |
dc.subject | charakteristická zatáčivost | cs |
dc.subject | Mechanic differential | en |
dc.subject | active yaw control | en |
dc.subject | active differential | en |
dc.subject | electronic differential | en |
dc.subject | understeering | en |
dc.subject | oversteering | en |
dc.subject | characteric steering | en |
dc.title | Elektronický diferenciál elektromobilu s odděleným pohonem kol | cs |
dc.title.alternative | Electronic Differential with a Separate Electric Wheel Drive | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Palacký, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-15 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | MIN130_USP_N3943_3906T007_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |