Show simple item record

dc.contributor.advisorŠimoník, Petrcs
dc.contributor.authorRadimák, Marekcs
dc.date.accessioned2012-07-11T08:03:00Z
dc.date.available2012-07-11T08:03:00Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94214
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je popsat všechny systémy, jež jsou obsaženy v osobním automobilu a mají vliv na řízení zážehových a vznětových motorů. Úvodní kapitola popisuje základy řízení, stručný popis řídící jednotky motoru a popis jednotlivých regulačních smyček. Hlavním tématem práce je řízení zážehových a vznětových motorů, podíváme se tedy na popis blokových schémat systémů automobilu, které se podílejí na řízení motoru. V praktické části jsou zobrazeny průběhy veličin charakteristických pro jednotlivé systémy, které jsou popsány teoreticky a dochází tak ke konfrontaci teoretické a praktické části. Snahou této diplomové práce je přiblížení problematiky řízení spalovacích motorů široké veřejnosti a usnadnění pochopení mnohdy na první pohled složitých zařízení.cs
dc.description.abstractThe effort of this thesis is to describe all the systems that are contained in a car and affect the control of gasoline and diesel engines. The introductory chapter describes the basics of management, a brief description of the engine control unit and description of the control loops. The main topic of this thesis is the management of petrol and diesel engines, so we look at the description of the block diagram of a car involved in motor control. In the practical part are displayed waveforms of parameters specific to individual systems, which are described theoretically, and this leads to a confrontation of theoretical and practical parts. Effort of this thesis is to approach the problems of internal combustion engines to the general public and to facilitate understanding of the often complicated at first sight equipment.en
dc.format.extent3125181 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŘídící jednotkacs
dc.subjectřízení spalovacích motorůcs
dc.subjectregulacecs
dc.subjectECUcs
dc.subjectControl uniten
dc.subjectcontrol of combustion enginesen
dc.subjectregulationen
dc.subjectECUen
dc.titleModerní elektronické systémy řízení spalovacích motorůcs
dc.title.alternativeModern Electronics Systems for Combustion Engines Controlen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVaculík, Petrcs
dc.date.accepted2012-06-15cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchAutomobilová elektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisRAD092_USP_N3943_3906T007_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record