dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Radimák, Marek | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:03:00Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:03:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/94214 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je popsat všechny systémy, jež jsou obsaženy v osobním automobilu a mají vliv na řízení zážehových a vznětových motorů. Úvodní kapitola popisuje základy řízení, stručný popis řídící jednotky motoru a popis jednotlivých regulačních smyček. Hlavním tématem práce je řízení zážehových a vznětových motorů, podíváme se tedy na popis blokových schémat systémů automobilu, které se podílejí na řízení motoru. V praktické části jsou zobrazeny průběhy veličin charakteristických pro jednotlivé systémy, které jsou popsány teoreticky a dochází tak ke konfrontaci teoretické a praktické části. Snahou této diplomové práce je přiblížení problematiky řízení spalovacích motorů široké veřejnosti a usnadnění pochopení mnohdy na první pohled složitých zařízení. | cs |
dc.description.abstract | The effort of this thesis is to describe all the systems that are contained in a car and affect the control of gasoline and diesel engines. The introductory chapter describes the basics of management, a brief description of the engine control unit and description of the control loops. The main topic of this thesis is the management of petrol and diesel engines, so we look at the description of the block diagram of a car involved in motor control. In the practical part are displayed waveforms of parameters specific to individual systems, which are described theoretically, and this leads to a confrontation of theoretical and practical parts. Effort of this thesis is to approach the problems of internal combustion engines to the general public and to facilitate understanding of the often complicated at first sight equipment. | en |
dc.format.extent | 3125181 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Řídící jednotka | cs |
dc.subject | řízení spalovacích motorů | cs |
dc.subject | regulace | cs |
dc.subject | ECU | cs |
dc.subject | Control unit | en |
dc.subject | control of combustion engines | en |
dc.subject | regulation | en |
dc.subject | ECU | en |
dc.title | Moderní elektronické systémy řízení spalovacích motorů | cs |
dc.title.alternative | Modern Electronics Systems for Combustion Engines Control | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Vaculík, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-15 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | RAD092_USP_N3943_3906T007_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |