dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Kováč, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:03:10Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:03:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/94235 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | V této práci bude pojednáno o čtyřdobých zážehových a vznětových motorech. Také zde budou popsány jejich vlastnosti, charakteristické prvky a základní princip. Spalovací motory jsou v dnešní době neodmyslitelné, a proto se jimi bude tato práce zabývat především z hlediska mechatroniky. Dále bude zkoumáno a popisováno zapalování směsi obou typů motoru. Velmi důležitým bodem budou i jejich řídicí a regulační strategie. Po teoretické části přichází část praktická, kde bude na jednotlivých typech motorů proměřena funkce řízení motoru řídicí jednotkou, v závislosti na předem nasimulovaných rozličných stavech. Např. u vznětového motoru bude zjišťováno chování motoru, při odpojeném snímači váhy vzduchu. A to několika diagnostickými zařízeními. | cs |
dc.description.abstract | This article will be discussed for four-stroke gasoline and diesel engines. Also described here are their properties, characteristic features and the basic principle. Internal combustion engines are now inseparable, and therefore they will deal with this article primarily in terms of mechatronics. It will also be studied and described a mixture of both types of ignition engine. Very important point will be their command and control strategies. After the theoretical part, practical part comes, where will be engines of various types of motor control function measurement control unit, depending on various conditions simulated in advance. For example the diesel engine behavior will be investigated when the sensor weight of air. And several diagnostic devices. | en |
dc.format.extent | 6217341 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Spalovací motor | cs |
dc.subject | Elektronické řízení | cs |
dc.subject | Regulace | cs |
dc.subject | Diagnostika | cs |
dc.subject | Combustion Engine | en |
dc.subject | Electronic Control | en |
dc.subject | Regulation | en |
dc.subject | Diagnostic | en |
dc.title | Elektronické řídicí systémy spalovacích motorů | cs |
dc.title.alternative | Electronics Control Systems of Combustion Engine | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Sládeček, Václav | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | KOV0026_USP_B3943_3906R007_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |