Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJánošík, Ladislavcs
dc.contributor.authorBoček, Jakubcs
dc.date.accessioned2012-07-11T08:03:22Z
dc.date.available2012-07-11T08:03:22Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94262
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractCílem práce je zmapování stavu příjmu tísňových volání od osob se zdravotním postižením a seniorů v České republice a v zemích Evropské unie a návrh řešení na zlepšení současné situace. V první části práce je popsáno tísňové volání v České republice a zavedení tísňové linky 112. Dále se zabývám popsáno telefonní centrum tísňového volání a úkoly operačního střediska. Práce nás seznamuje se sluchovým postižením, rozdělením sluchových vad a poruch a vnímání okolí a také se věnuje stáří, chorobám a změnám ve stáří. V závěru první části je nastíněna komunikace s osobami s postižením. Druhá část práce se věnuje průzkumu příjmu tísňového volání v Evropě a České republice od osob s postižením a návrhu řešení na zlepšení situace.cs
dc.description.abstractThe objective of the thesis is to map the state of receiving emergency calls from disabled people and seniors in the Czech Republic and European Union countries and draft solutions to improve current situation. The first part of this thesis describes an emergency calls in the Czech Republic and introduction of emergency call number 112. I also deal with the emergency call center and functions of operating center. This thesis also introduces with hearing impairments and its severance, perception of surroundings and is dedicated to the old age persons, diseases and changes in old age. At the end of the first part this thesis adumbrates the communication with disabled people. The second part is devoted to survey receiving an emergency call in Europe and the Czech Republic from disabled people and project solutions to improve the situation.en
dc.format69, [4] l. : il.cs
dc.format.extent2935677 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttísňové volání, telefonní centrum tísňového volání, operační středisko, osoba se zdravotním postižením, seniorcs
dc.subjectemergency call, emegrency call centre, operating centre, disabled people, senioren
dc.titlePříjem tísňového volání od osob se zdravotním postižením a seniorůcs
dc.title.alternativeAcceptance of Emergency Calls from Disabled People and Seniorsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVlček, Vladimírcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department030 - Katedra požární ochranycs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchTechnika požární ochrany a bezpečnosti průmyslucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2720cs
dc.identifier.thesisBOC089_FBI_N3908_3908T006_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam