Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAdamec, Vilémcs
dc.contributor.authorJanovský, Lukášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T08:04:12Z
dc.date.available2012-07-11T08:04:12Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94366
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou přístupu záchranných složek k železničnímu koridoru. Studie této dostupnosti na II. tranzitním koridoru je omezena na území obcí s rozšířenou působností Nový Jičín, Odry a Bílovec. První fáze diplomové práce je popisně analytickou částí, kde jsou popsány důležité prvky železničního koridoru a statistické údaje o mimořádných událostech v daném úseku železniční tratě. Rozčlenění přístupových komunikací a základní informace o záchranných složkách, zasahujících při mimořádných událostech na železnici. Druhá fáze se zabývá způsobem mapování koridoru a jeho okolí, tvorbou dokumentace pro zjednodušení přístupu. Návrhy alternativních možností přístupu a doporučení pro záchranné složky. Praktickým výstupem této práce jsou podrobné mapové podklady pro zasahující jednotky.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with issues of access of the railway corridor for the rescue units. A study of the accessability of the II transit corridor is limited for the area of these municipalities with extended competences: Nový Jičín, Odry and Bílovec. The first part of the diploma thesis describes and analyzes important elements of the railway corridor and statistics of remarkable events in the railway corridor. It contains also access communication segmentation and fundamental information about rescue units which intervene during the railway remarkable events. The second part deals with the mapping method of the corridor and its surroundings and the creation of the access simplification documentation. It mentions the alternative possibilities layout and the recommendation for the rescue units. The output of the thesis includes detailed maps for the intervenning rescue units.en
dc.format80 l. : il. + 1 příl.cs
dc.format.extent6211870 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectželezniční koridorcs
dc.subjectzáchranná složkacs
dc.subjectpřístupnostcs
dc.subjectprůjezdnostcs
dc.subjectpřístupová kartacs
dc.subjectrailway corridoren
dc.subjectrescue uniten
dc.subjectaccessibilityen
dc.subjectcapacity of roadsen
dc.subjectaccess carden
dc.titlePřístupnost železničního koridoru složkám záchranného systémucs
dc.title.alternativeRailway Corridor Accessibility for Services of the Rescue Systemen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlos, Jiřícs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department050 - Katedra ochrany obyvatelstvacs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchBezpečnostní plánovánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720cs
dc.identifier.thesisJAN539_FBI_N3908_3908T007_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam