dc.contributor.advisor | Čech, Radim | cs |
dc.contributor.author | Lupinski, Daniel | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T12:13:05Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T12:13:05Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/94834 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá návrhem a výrobou přípravku pro upnutí motoru na motorovou brzdu, následné oživení motoru s řídící jednotkou a její optimalizace. Konkrétně se jedná o oživení motoru osobního vozidla Škoda Fabia 1.4 Mpi (AQW) s univerzální řídící jednotkou DTA S60PRO. Součásti bakalářské práce je výkresová dokumentace přípravku pro upnutí motoru (k motorové brzdě) a grafy, které byly pořízené měřením. Cílem této práce je ideální optimalizace výkonu motoru. | cs |
dc.description.abstract | This Bachelor’s thesis describes the design and manufacture of the engine for mounting on an engine brake, with subsequent recovery of the engine control unit and its optimization. Specifically, the recovery engine passenger car Skoda Fabia 1.4 MPI (AQW) with a universal electronical control unit S60PRO DTA. In thesis are also included the product drawings for mounting of the engine (the engine brake), and graphs that were taken by measurements. The aim of this work is ideal optimization of the performance of the engine. | en |
dc.format | 38 l. : il. + 5 příl. | cs |
dc.format.extent | 4177567 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | motorová brzda, programovatelná řídící jednotka, výkon, úpravy motoru | cs |
dc.subject | dynamometer, smart ECU, engine power, engine modifications | en |
dc.title | Měření výkonových parametrů motoru osazeného univerzální řídící jednotkou, optimalizace parametrů | cs |
dc.title.alternative | Measurement of performance parameters of the engine with universal control unit, optimizing of parameters | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Tomčík, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiálové inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | LUP0009_FMMI_B3923_3911R034_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |