Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudela, Martincs
dc.contributor.authorZakuťanská, Lenkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T12:13:16Z
dc.date.available2012-07-11T12:13:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94854
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje vliv globalizace na marketing. V první části práce je pohled na globalizaci od historie po současnost a popsány způsoby vstupu firem na globální trh. Ve druhé části práce je poukázáno na globální marketing a odlišnosti organizačních struktur marketingového řízení. Ve třetí a čtvrté kapitole jsou na praktických příkladech tří globálních společností vypracovány možnosti a návrhy konkrétních řešení vstupu na globální trhy a doporučení pro způsoby marketingového souboje malých firem s velkými globálními společnostmi. V závěru bakalářské práce je několik doporučení jak být v globálním marketingu úspěšný v budoucnosti.cs
dc.description.abstractThe Bachelor thesis describes the effect of globalization on marketing. In the first part there is the view at globalization from the past to present and there are described methods how companies can entry to global market. In the second part there is pointed to global marketing and to the differences of organizational structures of marketing management. In the third and fourth chapter are on practical examples of three global companies processed possibilities and proposals for specific solutions how to enter to the global markets and then recommendations of ways for marketing duels between small business versus large global companies. At the end of the bachelor thesis there are a few suggestions how to be successful in the global marketing in the future.en
dc.format29 l. : il.cs
dc.format.extent2766541 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectglobalizacecs
dc.subjectorganizace marketingucs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectvirální marketingcs
dc.subjectcloud computingcs
dc.subjectglobalizationen
dc.subjectorganization of marketingen
dc.subjectSWOT analyzisen
dc.subjectviral marketingen
dc.subjectcloud computingen
dc.titleGlobalizace a její dopad na marketingcs
dc.title.alternativeGlobalization and its Impact on Marketingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMilostný, Petrcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisZAK0010_FMMI_B3922_6208R123_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam