Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNétek, Václavcs
dc.contributor.authorLazaridisová, Petracs
dc.date.accessioned2012-07-11T12:13:28Z
dc.date.available2012-07-11T12:13:28Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94883
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku laserových CO2 zařízení. Práce byla zpracována v podmínkách společnosti SEMPER CORPORATION, s. r. o. a je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část slouží jako metodologický podklad pro zpracování marketingové analýzy. V praktické části jsou teoretické poznatky implementovány do tržního segmentu laserových systémů. Na základě dotazníkového šetření byla pomocí analýzy konkurenčních skupin a analýzy klíčových kompetencí zkoumána tržní pozice společnosti v České republice. V závěru práce jsou stanoveny doporučení pro zlepšení konkurenční pozice společnosti v oboru.cs
dc.description.abstractThe goal of the bachelor thesis is the laser CO2 devices. The thesis was compiled in an enviroment of SEMPER CORPORATION, ltd. It is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part serves as a methodological ground for establishing the marketing analysis. The practical part contains theoretical results which are implemented into the market of the laser systems. Based on a questionaire, I am researching the Czech Republic's position in the market competition using the competitive group's analysis and the key competences analysis. In conclusion, the recommendations for the improvement of our "company's" competitive position in the contemporary field are introduced. The conclusion are set out recommendations for improving the competitive position of the current field.en
dc.format33, [9] l. : il.cs
dc.format.extent1527221 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová analýza, laserové zařízení, CO2 laser, dotazníkové šetření, analýza konkurenčních skupin, analýza klíčových kompetencícs
dc.subjectmarketing analysis, laser devices, CO2 laser, questionaire, the competitive group´s analysis, the key competences analysisen
dc.titleModel marketingové analýzy a jeho praktická implementace v tržním segmentu gravírovacích laserových systémůcs
dc.title.alternativeModel of Marketing Analysis and its Practical Implementation in a Market Segment of Engraving Laser Systemsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMilostný, Petrcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLAZ0005_FMMI_B3922_6208R123_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam