Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudela, Martincs
dc.contributor.authorKučová, Martinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T12:13:38Z
dc.date.available2012-07-11T12:13:38Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94910
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je definovat obchodní značku, její účel a možnost ochrany značky. První část práce se zabývá popisem značky a jejích prvků, charakterizuje složky řízení značky. Druhá část analyzuje možnosti ochrany obchodní značky. Závěr práce je zaměřen na praktickou aplikaci obchodní značky ve vybraných průmyslových podnicích.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s thesis is to define the trademark, its purpose and possibilities of the mark protection. The first part of the thesis deals with the description of the mark and their components, it characterizes the segments of the mark direction. The second part analysis the possibilities of the mark protection. The last part of the thesis is concentrated on the practical application of the trademark in selected industrial companies.en
dc.format35, [3] l. : il.cs
dc.format.extent3297494 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobchodní značkacs
dc.subjectúčel obchodní značkycs
dc.subjectřízení značkycs
dc.subjectidentita značkycs
dc.subjectosobnost značkycs
dc.subjecthodnota značkycs
dc.subjectoceňování značkycs
dc.subjectbudování značkycs
dc.subjectpositioning značkycs
dc.subjectaudit značkycs
dc.subjectprvky obchodní značkycs
dc.subjectfunkce obchodní značkycs
dc.subjectochrana značkycs
dc.subjectobchodní značka v praxics
dc.subjecttrademarken
dc.subjectthe purpose of trademarksen
dc.subjectbrand managementen
dc.subjectbrand identityen
dc.subjectbrand personalityen
dc.subjectbrand valueen
dc.subjectbrand valuationen
dc.subjectbrand buildingen
dc.subjectbrand positioningen
dc.subjectbrand auditen
dc.subjectelements of trademarksen
dc.subjectfunction of trademarksen
dc.subjecttrademark protectionen
dc.subjecttrade mark in practiceen
dc.titleObchodní značka a její uplatnění na průmyslových trzíchcs
dc.title.alternativeBranding and its Utilization on Industrial Marketsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSikorová, Andreacs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisKUC0024_FMMI_B3922_6208R123_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam