dc.contributor.advisor | Palacký, Petr | |
dc.contributor.author | Slivka, David | |
dc.date.accessioned | 2012-10-22T07:34:07Z | |
dc.date.available | 2012-10-22T07:34:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/95076 | |
dc.description | Import 22/10/2012 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá výzkumem řídicích algoritmů a výměny dat řídicích jednotek v reálném systému vozidla s elektrickým pohonem. Hlavním předmětem výzkumu je vytvoření algoritmu elektronického diferenciálu a dalších funkcí, jako je například uzávěrka diferenciálu.
Simulační část se věnuje vytvoření algoritmů vhodných k implementaci do reálného systému silničního vozidla. Vlastní algoritmus je poté implementován do vozidla vybaveného dvěma asynchronními motory a napěťovými střídači s vlastními řídicími jednotkami. Komunikace mezi jednotkami je zprostředkována pomocí rozhraní SPI. Asynchronní motory jsou řízeny
metodami vektorového řízení a přímého řízení momentu. | cs |
dc.description.abstract | This work deals with control algorithms and data transfer between control units in real
system of electric vehicle. Main research subject is development of electronic differential
algorithm and other functions e.g. locking differential. Simulation part handles with creation of
control algorithms methods suitable for implementation in real road vehicle system. Methods
are then implemented into the electric vehicle equipped with two asynchronous machines and
voltage inverters with control units. SPI is used as communication interface. Vector control and direct torque control are used for controlling of asynchronous machines. | en |
dc.format | 100, [1] l. : il. | cs |
dc.format.extent | 9736789 bytes | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vozidla | cs |
dc.subject | vehicles | en |
dc.subject | mechanický diferenciál | cs |
dc.subject | uzávěrka diferenciálu | cs |
dc.subject | vozidla s elektrickým pohonem | cs |
dc.subject | elektronický diferenciál | cs |
dc.subject | simulační model | cs |
dc.subject | asynchronní motory | cs |
dc.subject | algoritmus řízení | cs |
dc.subject | vektorové řízení | cs |
dc.subject | přímé řízení momentu | cs |
dc.subject | Freescale | |
dc.subject | CodeWarrior | |
dc.subject | rozhraní SPI | cs |
dc.subject | sběrnice CAN | cs |
dc.subject | mechanical differential | en |
dc.subject | locking differential | en |
dc.subject | electric vehicles | en |
dc.subject | electronic differential | en |
dc.subject | simulation model | en |
dc.subject | asynchronous machines | en |
dc.subject | control algorithm | en |
dc.subject | vector control | en |
dc.subject | direct torque control | en |
dc.subject | SPI interface | en |
dc.subject | CAN bus | en |
dc.title | Metody řízení asynchronního motoru v pohonné jednotce silničního vozidla | cs |
dc.title.alternative | Control methods of an induction motor in vehicle drive unit | en |
dc.type | Disertační práce | cs |
dc.identifier.signature | 201201055 | |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Chlebiš, Petr | |
dc.contributor.referee | Lettl, Jiří | |
dc.contributor.referee | Kuchař, Martin | |
dc.date.accepted | 2012-06-25 | |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | cs |
dc.thesis.degree-level | Doktorský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Elektrické stroje, přístroje a pohony | cs |
dc.description.result | vyhověl | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | SLI111_FEI_P2649_2642V004_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |