Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPalacký, Petr
dc.contributor.authorSlivka, David
dc.date.accessioned2012-10-22T07:34:07Z
dc.date.available2012-10-22T07:34:07Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95076
dc.descriptionImport 22/10/2012cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá výzkumem řídicích algoritmů a výměny dat řídicích jednotek v reálném systému vozidla s elektrickým pohonem. Hlavním předmětem výzkumu je vytvoření algoritmu elektronického diferenciálu a dalších funkcí, jako je například uzávěrka diferenciálu. Simulační část se věnuje vytvoření algoritmů vhodných k implementaci do reálného systému silničního vozidla. Vlastní algoritmus je poté implementován do vozidla vybaveného dvěma asynchronními motory a napěťovými střídači s vlastními řídicími jednotkami. Komunikace mezi jednotkami je zprostředkována pomocí rozhraní SPI. Asynchronní motory jsou řízeny metodami vektorového řízení a přímého řízení momentu.cs
dc.description.abstractThis work deals with control algorithms and data transfer between control units in real system of electric vehicle. Main research subject is development of electronic differential algorithm and other functions e.g. locking differential. Simulation part handles with creation of control algorithms methods suitable for implementation in real road vehicle system. Methods are then implemented into the electric vehicle equipped with two asynchronous machines and voltage inverters with control units. SPI is used as communication interface. Vector control and direct torque control are used for controlling of asynchronous machines.en
dc.format100, [1] l. : il.cs
dc.format.extent9736789 bytesen
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvozidlacs
dc.subjectvehiclesen
dc.subjectmechanický diferenciálcs
dc.subjectuzávěrka diferenciálucs
dc.subjectvozidla s elektrickým pohonemcs
dc.subjectelektronický diferenciálcs
dc.subjectsimulační modelcs
dc.subjectasynchronní motorycs
dc.subjectalgoritmus řízenícs
dc.subjectvektorové řízenícs
dc.subjectpřímé řízení momentucs
dc.subjectFreescale
dc.subjectCodeWarrior
dc.subjectrozhraní SPIcs
dc.subjectsběrnice CANcs
dc.subjectmechanical differentialen
dc.subjectlocking differentialen
dc.subjectelectric vehiclesen
dc.subjectelectronic differentialen
dc.subjectsimulation modelen
dc.subjectasynchronous machinesen
dc.subjectcontrol algorithmen
dc.subjectvector controlen
dc.subjectdirect torque controlen
dc.subjectSPI interfaceen
dc.subjectCAN busen
dc.titleMetody řízení asynchronního motoru v pohonné jednotce silničního vozidlacs
dc.title.alternativeControl methods of an induction motor in vehicle drive uniten
dc.typeDisertační prácecs
dc.identifier.signature201201055
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeChlebiš, Petr
dc.contributor.refereeLettl, Jiří
dc.contributor.refereeKuchař, Martin
dc.date.accepted2012-06-25
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchElektrické stroje, přístroje a pohonycs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisSLI111_FEI_P2649_2642V004_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam