dc.contributor.advisor | Janáček, Jaroslav | cs |
dc.contributor.author | Rusek, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2012-10-22T09:02:24Z | |
dc.date.available | 2012-10-22T09:02:24Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/95113 | |
dc.description | Import 22/10/2012 | cs |
dc.description.abstract | Disertační práce se zabývá vytvářením signálních plánů světelně řízených křižovatek pomocí matematických modelů. V úvodu je popsána problematika tvorby signálních plánů, jsou popsány metody používané k tvorbě signálních plánů v současnosti a to jak v domácích podmínkách, tak i v zahraničí. Následují různé modifikace matematických modelů, které zohledňují situace, které mohou v reálném provozu nastat a jsou aplikovány na soubor reálných křižovatek. Kromě samotných návrhů je provedena také verifikace jednotlivých navržených řešení. V závěru je provedeno vyhodnocení získaných výstupů. | cs |
dc.description.abstract | Thesis deals with the design of signal plans light controlled intersections using mathematical models. The introduction describes the problem of signal plans, and the methods used to create signal plans at present, both at home and abroad. Following various modifications of mathematical models,which consider real situations that may occur in real traffic, applied to the set of real junctions. In addition to the proposals, verifications of the proposed solutions are also made. The summarycontains an evaluation of the obtained outputs. | en |
dc.format | 225 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 6874860 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | křižovatka | cs |
dc.subject | signální plán | cs |
dc.subject | matematický model | cs |
dc.subject | délka signálu volno | cs |
dc.subject | dopravní proud | cs |
dc.subject | fáze | cs |
dc.subject | junction | en |
dc.subject | signal plan | en |
dc.subject | mathematical model | en |
dc.subject | length of green | en |
dc.subject | traffic flow | en |
dc.subject | phase | en |
dc.title | Problematika řízení světelných křižovatek v podmínkách neurčitosti | cs |
dc.title.alternative | Problems of control traffic lights in conditions of uncertainty | en |
dc.type | Disertační práce | cs |
dc.identifier.signature | 201201015 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.date.accepted | 2012-08-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | cs |
dc.thesis.degree-level | Doktorský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | vyhověl | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | RUS075_FS_P2301_2301V003_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |