dc.contributor.advisor | Ježek, David | cs |
dc.contributor.author | Kodrla, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2012-10-30T09:39:20Z | |
dc.date.available | 2012-10-30T09:39:20Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/95447 | |
dc.description | Import 30/10/2012 | cs |
dc.description.abstract | Tématem mé bakalářské práce je vytvoření internetové verze hry Carcassonne. Hra je implementována v jazyce Java s využitím technologie RMI pro komunikaci se serverem a technologii Java WebStart pro její spouštění. Práce je rozdělena do několika hlavních částí. V první části se věnuji popisu pravidel hry, dále popisu zvolených technologií a pak popisu funkcí aplikace. Poslední část je věnována samotné implementaci aplikace a popisu problému při implementaci. Má práce navazuje na již existující sadu bakalářských prací, řešících hraní her v internetu. | cs |
dc.description.abstract | The theme of my bachelor thesis is creating an internet version of the game Carcassonne. The game is implemented in Java using RMI technology to communicate with the server and Java WebStart technology for its execution. The work is divided into several main parts. In the first part I describe the rules of the game, then description of the selected technologies and then description of functions of the application. The last part is dedicated to the implementation of application and description of the problém of implementation. My work builds on an existing set of bachelor thesis, solving gaming on the internet. | en |
dc.format.extent | 2788617 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Bakalářská práce | cs |
dc.subject | on-line hra | cs |
dc.subject | Carcassonne | cs |
dc.subject | Remote Method Invocation (RMI) | cs |
dc.subject | Java web start (JWS) | cs |
dc.subject | programovací jazyk Java | cs |
dc.subject | Bachelor thesis | en |
dc.subject | on-line game | en |
dc.subject | Carcassonne | en |
dc.subject | Remote Method Invocation (RMI) | en |
dc.subject | Java web start (JWS) | en |
dc.subject | programming language Java | en |
dc.title | Carcassonne on-line | cs |
dc.title.alternative | Carcassonne on-line | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Štolfa, Svatopluk | cs |
dc.date.accepted | 2012-08-15 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | KOD028_FEI_B2647_2612R025_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |