Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNenadál, Jaroslavcs
dc.contributor.authorLiberdová, Ivanacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:40:16Z
dc.date.available2012-10-30T09:40:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95468
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractPožadavky na nákup jsou nedílnou součástí kterékoliv organizace či podniku a mohou ovlivnit nejen výrobní proces a jeho finální kvalitu, ale i celkové náklady a konkurenceschopnost podniku. Cílem této bakalářské práce je analýza sběru požadavků interních zákazníků na nákup, upřesnění postupu celého procesu a návrh opatření vedoucích ke snížení zbytečných vícenákladů na proces nakupování. V první části práce jsou uvedeny teoretická hlediska, týkající se požadavků interních zákazníků s návazností na proces řízení. Druhá část je věnována analýze výše uvedené problematiky, způsobu a postupu ve sběru požadavků a třetí, závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení a návrhy opatření ke zlepšení procesu sběru požadavků interních zákazníků na nákup v prostředí SAP R/3. Celá praktická část byla uskutečněna ve spolupráci se společností Třinecké železárny, a.s.cs
dc.description.abstractRequirements for the purchasing are an integral part of any organization or company and may affect not only the production process and its final quality, but the total costs and competitiveness. The aim of this thesis is the analysis of data collection requirements from internal customers for the purchasing, refining the procedure of whole process, and the proposition for remedial measures to reduce unnecessary additional costs in the process of purchasing. Theoretical aspects regarding the requirements of internal customers in connection with process management are given in the first part. The second part is devoted to analysis of above mentioned issue, methods and procedures of the collection requirements and third, the final part focuses on the evaluation and remedial measures to improve the collection requirement process of internal customers for the purchasing in SAP R / 3 enviroment. Whole the practical part was conducted in cooperation with Třinecké Železárny, a.s.en
dc.format.extent4761600 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectproces řízenícs
dc.subjectsběr požadavků na nákupcs
dc.subjectinterní zákazníkcs
dc.subjecttok informací.cs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectprocess managementen
dc.subjectdata collection requirements for purchaseen
dc.subjectinternal customeren
dc.subjectthe flow of information.en
dc.titleAnalýza procesu řízení sběru požadavků interních zákazníků na nákup v prostředí SAP R3 v TŽ, a.s.cs
dc.title.alternativeThe Process Analysis of Internal Customers Requirements Collecting for Purchasing in SAP R3 Environment at TŽ, a.s.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZvoníček, Robertcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantŠevčík, Břetislavcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLIB0009_FMMI_B3922_3902R041_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam