Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlaput, Pavelcs
dc.contributor.authorMyslikovjanová, Šárkacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:52:54Z
dc.date.available2012-10-30T09:52:54Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95618
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem této práce je poukázat na důležitost přístupu, který zaujímáme vůči našim zákazníkům, zejména řešíme-li jeho stížnosti a reklamace. Práce popisuje proces řízení reklamací za pomocí metody 8D a srovnává ji se zásadami metody Quality Journal. Zaměřuje se na postupy při řešení zákaznických reklamací v podniku automobilového průmyslu, vysvětluje pojmy jako je reklamace z „0 km“ a „pole“. Popisuje současný stav v organizaci, nejčastější příčiny obdržených reklamací, a doporučuje, kde je třeba prioritně zavést nápravná opatření. Detailněji popisuje postup při analýzách reklamací výrobků v záruce. Navrhuje aplikace vybraných analytických nástrojů ke zpracování dat, k identifikování kořenové příčiny a určení místa vzniku vady. Zdůrazňuje nezbytnost otevřené komunikace, jak interní, tak se zákazníkem. Zmiňuje dopad obdržených reklamací na zákaznické hodnocení podniku, jejich dopad na ekonomiku, výrobní proces a management.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor’s thesis is to show the importance of the attitudes which we assume towards customers, mainly while dealing with their claims and complaints. The thesis describes the complaint solving process using 8D method and compares it with Quality Journal principles. It is focusing on problem solving methods in an automotive company, explains expressions such as „0km claim”, and „field claim”. The thesis recounts the current situation in the company, the most frequent causes of the complaints and recommends which and where corrective actions should be implemented primarily. In more details, it´s treating of warranty claims analysis. It suggests applications of some analytic tools for data elaboration, the root cause and the causer identification. It points out the necessity of open communication, both intern in the company and extern with customers. Also, the impact of customer complaints on economics, production processes and management is mentioned.en
dc.format.extent4547761 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectreklamacecs
dc.subject0 kmcs
dc.subjectpolecs
dc.subjectmetody řešení problémucs
dc.subjectkořenová příčinacs
dc.subject8D reportcs
dc.subjectekonomický dopad reklamací.cs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectcomplainten
dc.subject0 km claimen
dc.subjectfield claimen
dc.subjectproblem solving methodsen
dc.subjectroot causeen
dc.subject8D reporten
dc.subjecteconomic impact of claims.en
dc.titleAnalýza postupů při řešení zákaznických reklamacícs
dc.title.alternativeAnalysis of Procedures for Customer Complaints Solvingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKelblerová, Michaelacs
dc.date.accepted2012-09-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantPristach, Michalcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisMYS0008_FMMI_B3922_3902R041_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam