dc.contributor.advisor | Rosmanit, Miroslav | cs |
dc.contributor.author | Urban, Viktor | cs |
dc.date.accessioned | 2013-01-15T13:16:39Z | |
dc.date.available | 2013-01-15T13:16:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/95883 | |
dc.description | Import 15/01/2013 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je návrh silničního ocelobetonového spřaženého mostu o třech polích, který nahradí stávající, již nevyhovují mostní konstrukci. Místo, kde se most nachází a kde by došlo k případné realizaci mostu, leží v Moravskoslezském kraji, v katastrálním území obce Sklenov. Mostní objekt zabezpečuje převedení silnice II/486 Hukvaldy-Dolní Sklenov v místě křížení s řekou Ondřejnicí.
Diplomová práce se zabývá analýzou stávající mostní konstrukce, volbou nosného systému a návrhem nové konstrukce mostu, modelováním konstrukce, výpočtem zatížení a vytvořením kombinací zatěžovacích stavů, posouzením jednotlivých průřezů konstrukce a detailů. Při zpracování zadání byly použity vědomosti a znalosti získané při studiu. | cs |
dc.description.abstract | The thesis focuses on designing a multi-span composite steel and concrete road bridge which should replace the present one being no longer suitable. The location where the bridge should be constructed is in the Moravian-Silesian Region, within the cadastre area of the Sklenov village. The construction transferring II/486 Hukvaldy-Dolni Sklenov road bridges the Ondrejnice river.
The thesis includes analysis of the present-day bridge construction, selection of the supporting system, designing and modelling a new bridge construction, calculating bridge load, proposing combinations of load and analysis individual construction cross-sections and details. The author of the thesis has made use of knowledge acquired in the course of niversity study. | en |
dc.format | 114 l. : il. + 28 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 8986787 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | spřažený most | cs |
dc.subject | spojity most | cs |
dc.subject | ocelobeton | cs |
dc.subject | silniční most | cs |
dc.subject | composite bridge | en |
dc.subject | multi-span bridge | en |
dc.subject | steel and concrete composite | en |
dc.subject | road bridge | en |
dc.title | Spřažený ocelobetonový silniční most o více polích | cs |
dc.title.alternative | Multi-span Composite steel and concrete road bridge | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Papeschová, Martina | cs |
dc.date.accepted | 2013-01-09 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 221 - Katedra konstrukcí | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukce staveb | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | URB259_FAST_N3607_3607T037_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |