dc.contributor.advisor | Hudeček, Leopold | cs |
dc.contributor.author | Hlaváček, Aleš | cs |
dc.date.accessioned | 2013-01-15T13:18:19Z | |
dc.date.available | 2013-01-15T13:18:19Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/95990 | |
dc.description | Import 15/01/2013 | cs |
dc.description.abstract | Předmětem diplomové práce je zpracovat problematiku rekonstrukce jednokolejné meziměstské tramvajové tratě Liberec - Jablonec nad Nisou mezi zastávkou ,,Měnírna" a výhybnou ,,Brandl". V rámci řešení problematiky jsou zohledněny limitující faktory. Mezi limitující faktory patří stísněné poměry, stávající zástavba, požadavek na budoucí bezproblémovou změnu rozchodu tratě, stávající souběžná komunikace s tratí, komunikace křižující trať a inženýrské sítě. Dále je kladen důraz na zvýšení bezpečnosti a jízdního komfortu. Jednotlivé kapitoly tvoří úvod, historie a současnost tratě, popis zájmového území, popis řešených objektů, a závěr. | cs |
dc.description.abstract | ThesubjectoftheDiploma thesis are design featuresofrebuildingof street car single track line between LIBEREC and JABLONEC NAD NISOU cities on track sectionbetween „Měnírna“ and shuntingloop „Brandl“ stations. Limitationfactors, such as crampedroom, existingsurroundingbuildings, requirementforfuturewheel track change, existing paralel road, intersectionwiththeroad and underground mains, weretakenintoconsideration. Thereisanemphasisput on increasingsafety in operation and ridingcomfort. The thesis islogicallydividedintochapters, which are as follows: introduction, the track history and nowadaysoperation, locationdescription and solvingofseparate track objects and design featuresincludingfinal thesis conclusion. | en |
dc.format | 51 l. : il. + 12 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 7427902 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | tramvajová trať | cs |
dc.subject | rekonstrukce | cs |
dc.subject | Liberec | cs |
dc.subject | Jablonec nad Nisou | cs |
dc.subject | výhybna Brandl | cs |
dc.subject | tram line, reconstruction, Liberec, Jablonec nad Nisou | en |
dc.subject | passing point Brandl | en |
dc.title | Modernizace tramvajové tratě Liberec - Jablonec nad Nisou, v úseku zastávka Měnírna - výhybna Brandl | cs |
dc.title.alternative | Modernisation of Tram Track Liberec - Jablonec nad Nisou, Section of Tram Stop "Měnírna" - "Brandl" | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Koloušek, Milan | cs |
dc.date.accepted | 2013-01-09 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | HLA196_FAST_N3607_3607T036_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |