dc.contributor.advisor | Seidl, Miroslav | cs |
dc.contributor.author | Martincová, Jana | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:11:34Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:11:34Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/97859 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce řeší problematiku návrhu dopravních tras pro kolovou technologii na lomu ČSA jako rozšíření kapacity přepravy skrývkových hmot ke stávajícímu způsobu pomocí dálkové pásové dopravy. Navrženy jsou tři trasy, které dlouhodobě nejsou v kolizi se stávajícím způsobem dopravy a konstrukčně odpovídají požadavku pro ekonomický a bezpečný provoz pevných damprů o nosnosti převyšující 100 t.. Pro porovnání jsou uvedeny investiční náklady na výstavbu dopravních tras a technologie, provozní náklady na přepravu stanoveného objemu skrývkových hmot a skladba pomocné technologie pro průběžnou provozní údržbu. V samostatné kapitole jsou zpracovány hlavní zásadní body konstrukce dopravní trasy, které je nutné respektovat při projektování a následně při provozu kolové technologie. V závěrečné kapitole je provedeno technicko - ekonomické vyhodnocení variantního řešení a odůvodnění doporučení výběru konečného umístění a vedení dopravní trasy na lomu ČSA. | cs |
dc.description.abstract | The submitted thesis solves the design of transportation routes for wheeled technology in ČSA mine as capacity expansion of overburden transport to the existing method using long-distance conveyer line. Three routes are designed , that are not in conflict with existing transportation system. The construction of routes meet the requirement for economical and safe operation of fixed dump truck with capacity exceeding 100 tonnes. The investment costs for the construction of transport routes and technologies, operating costs of specified transported overburden volume and comparison of assistive technology are given for comparison. In the separate chapter of thessis are desribed the main key points of routes construction that must be respected in the design and subsequent operation of the wheel technology. In the conclusion are technical-economic evaluation of the variant solution and reasons for selecting the final location and transport routes lead in ČSA mine. | en |
dc.format | 34 l. : il. + 7 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 1680378 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dampr | cs |
dc.subject | dopravní trasa | cs |
dc.subject | povrchový důl | cs |
dc.subject | doprava skrývky | cs |
dc.subject | dump truck | en |
dc.subject | transport route | en |
dc.subject | open-pit mine | en |
dc.subject | overburden transport | en |
dc.title | Odvozní trasy a vliv na ekonomiku provozu diskontinuální technologie | cs |
dc.title.alternative | Transport routes and impact on the economics of discontinuous technology | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Dlouhý, Ivan | cs |
dc.date.accepted | 2013-05-27 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnosti | cs |
dc.thesis.degree-program | Nerostné suroviny | cs |
dc.thesis.degree-branch | Využívání zdrojů stavebních nerostných surovin | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | MAW015_HGF_N2102_2102T012_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |