Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeidl, Miroslavcs
dc.contributor.authorMartincová, Janacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:11:34Z
dc.date.available2013-06-26T11:11:34Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97859
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce řeší problematiku návrhu dopravních tras pro kolovou technologii na lomu ČSA jako rozšíření kapacity přepravy skrývkových hmot ke stávajícímu způsobu pomocí dálkové pásové dopravy. Navrženy jsou tři trasy, které dlouhodobě nejsou v kolizi se stávajícím způsobem dopravy a konstrukčně odpovídají požadavku pro ekonomický a bezpečný provoz pevných damprů o nosnosti převyšující 100 t.. Pro porovnání jsou uvedeny investiční náklady na výstavbu dopravních tras a technologie, provozní náklady na přepravu stanoveného objemu skrývkových hmot a skladba pomocné technologie pro průběžnou provozní údržbu. V samostatné kapitole jsou zpracovány hlavní zásadní body konstrukce dopravní trasy, které je nutné respektovat při projektování a následně při provozu kolové technologie. V závěrečné kapitole je provedeno technicko - ekonomické vyhodnocení variantního řešení a odůvodnění doporučení výběru konečného umístění a vedení dopravní trasy na lomu ČSA.cs
dc.description.abstractThe submitted thesis solves the design of transportation routes for wheeled technology in ČSA mine as capacity expansion of overburden transport to the existing method using long-distance conveyer line. Three routes are designed , that are not in conflict with existing transportation system. The construction of routes meet the requirement for economical and safe operation of fixed dump truck with capacity exceeding 100 tonnes. The investment costs for the construction of transport routes and technologies, operating costs of specified transported overburden volume and comparison of assistive technology are given for comparison. In the separate chapter of thessis are desribed the main key points of routes construction that must be respected in the design and subsequent operation of the wheel technology. In the conclusion are technical-economic evaluation of the variant solution and reasons for selecting the final location and transport routes lead in ČSA mine.en
dc.format34 l. : il. + 7 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1680378 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdamprcs
dc.subjectdopravní trasacs
dc.subjectpovrchový důlcs
dc.subjectdoprava skrývkycs
dc.subjectdump trucken
dc.subjecttransport routeen
dc.subjectopen-pit mineen
dc.subjectoverburden transporten
dc.titleOdvozní trasy a vliv na ekonomiku provozu diskontinuální technologiecs
dc.title.alternativeTransport routes and impact on the economics of discontinuous technologyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDlouhý, Ivancs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchVyužívání zdrojů stavebních nerostných surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisMAW015_HGF_N2102_2102T012_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam