Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDanel, Romancs
dc.contributor.authorMarešová, Petracs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:13:53Z
dc.date.available2013-06-26T11:13:53Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98184
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractV předložené práci jsou popsány sociální sítě a možnosti jejich využití, především z pohledu firem a obchodních společností. Nejprve jsou představeny sociální sítě jako takové a jejich historie, následně se práce zaměřuje detailněji na ty nejznámější, kterými jsou Facebook, Twitter, Google+, MySpace a LinkedIn. Po seznámení s jednotlivými sítěmi jsou popsány konkrétní možnosti prezentace jednotlivci i společnostmi na Facebooku. Jako praktická ukázka bylo zvoleno představení a zhodnocení stránky přední telekomunikační společnosti na sociální síti Facebook. V práci je dále ukázán proces, jak se vytváří firemní stránka na sociální síti, včetně nutnosti provést různé typy analýz, aby bylo dosaženo co nejlepších výsledků, jimiž je myšlena návštěvnost a úspěšnost stránky. Poslední část je zaměřena na uživatele sociálních sítí a jejich reakce na reklamy na nich. Tato kapitola byla zpracována pomocí dotazníků, které byly uživatelům předloženy, a na základě jejich odpovědí byly zanalyzovány výsledky.cs
dc.description.abstractThis thesis describes the Social networks and their usage, especially from the perspective of firms and companies. Firstly, there are introduced the social networks and their history, then is the focus put on detail of the most famous, which are Facebook, Twitter, Google+, MySpace and LinkedIn. After this are described the specific ways of presenting individuals and companies on Facebook. As a practical example, the page of the leading telecommunication company on the social network Facebook, was chosen for the evaluation and the presentation. This thesis also shows the process how to create a company’s page on a social network, including the need to execute various types of analyzes in order to achieve the best results, which is meant attendance and success page. The last part is focused on users of social networks and their reactions on advertising on them. This chapter was prepared by using the questionnaire, which was presented to users, and based on their answers, the results were analyzed.en
dc.format36, [8] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1154605 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectTwittercs
dc.subjectLinkedIncs
dc.subjectMySpacecs
dc.subjectGoogle+cs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectprůzkumcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsocial networken
dc.subjectFacebooken
dc.subjectTwitteren
dc.subjectLinkedInen
dc.subjectMySpaceen
dc.subjectGoogle+en
dc.subjectanalysisen
dc.subjectresearchen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleSociální sítě a možnosti jejich využitícs
dc.title.alternativeSocial Networks and Possibility of Their Usageen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZdráhal, Jancs
dc.date.accepted2013-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchInformační a systémový managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisMAR0142_HGF_B2102_6209R013_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam