dc.contributor.advisor | Novosad, Miroslav | cs |
dc.contributor.author | Šmídová, Žaneta | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:14:04Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:14:04Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/98216 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | V předložené bakalářské práci je prokázáno splnění požadavků kladených na geometrickou přesnost stavby, a to porovnáním měření konstrukčních vrstev komunikace s projektovaným stavem. V úvodní části práce je popsána rychlostní komunikace R48 a představena vybraná lokalita jejího úseku Rychaltice – Frýdek-Místek. V další části je vysvětleno členění vozovek a možnosti jejich konstrukce. Následně je proveden rozbor přesnosti před měřením a jsou představeny geodetické práce vedoucí k zaměření konstrukčních vrstev vozovky. Stěžejní částí je zpracování měření a jeho statistické vyhodnocení a porovnání s projektovaným stavem. V závěru práce je zhodnoceno kontrolní měření a uvedeno jeho využití. | cs |
dc.description.abstract | In the present thesis it is shown that the requirements for building geometric accuracy by comparing the measurements of structural layers of communication with the projected state are met. In the introductory part of the thesis is described the R48 expressway and introduced her chosen location section Rychaltice – Frýdek-Místek. The next section explains classification of roads and the possibility of their construction. Following is an analysis of the accuracy of measurements before and are presented surveying work to focus structural layers of the road. The key part is the processing of measurement and static evaluation and comparison of the projected state. In the conclusion is evaluated control measures and noted its use. | en |
dc.format | 36, [29] l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 10094203 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | geometrická přesnost ve výstavbě | cs |
dc.subject | konstrukční vrstva | cs |
dc.subject | digitální model terénu (DMT) | cs |
dc.subject | realizační dokumentace stavby | cs |
dc.subject | geometric precision in construction | en |
dc.subject | structural layer | en |
dc.subject | digital terrain model (DTM) | en |
dc.subject | implementation documentation for construction | en |
dc.title | Zaměření konstrukčních vrstev stavby rychlostní komunikace R48 v úseku Rychaltice – Frýdek-Místek, vyhodnocení a porovnání s projektem | cs |
dc.title.alternative | Measuring of the Structional Layers in the Building of the R48 Motorway, Section in Rychaltice – Frýdek-Místek, Including their Evaluation and Comparison to the Project | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Jašek, Michal | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 544 - Institut geodézie a důlního měřictví | cs |
dc.thesis.degree-program | Geodézie a kartografie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Inženýrská geodézie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | HOL140_HGF_B3646_3646R007_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |