Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Igorcs
dc.contributor.authorBednářová, Jolanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:14:09Z
dc.date.available2013-06-26T11:14:09Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98227
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie vybraného podniku. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů marketing a konkurenční marketingová strategie. V praktické části je charakterizována společnost Sichr Interier s. r. o. Dále je hodnoceno vnější prostředí firmy pomocí PEST analýzy. Metodou pěti konkurenčních sil je zhodnoceno vnitřní prostředí společnosti. Ke zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb společnosti je použita analýza SWOT. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení ke zlepšení konkurenceschopnosti společnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of this bacalary essay is suggested marketing strategy the selected company. The theoretical part is focused on description of marketing concepts and competitive marketing strategies. Further there is evaluation of external business environment through PEST analysis. With support by five forces is evaluate the internal environment of the company. The SWOT analysis is used to evaluate the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company. In conclusion of the essay is suggested and recommend to improve the competitiveness of company.en
dc.format34, [2] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1317699 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, strategiecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectvnitřní prostředícs
dc.subjectvnější prostředícs
dc.subjectstavebnictvícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectcompettionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectPorter´s modelen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectinternal environmenten
dc.subjectexternal environmenten
dc.subjectbuildingen
dc.titleMarketingová strategie vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠpakovská, Kateřinacs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBED0009_HGF_B2102_2102R001_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam