Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOvčaří, Pavlacs
dc.contributor.authorTěthalová, Lenkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:14:20Z
dc.date.available2013-06-26T11:14:20Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98261
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce má za úkol přiblížit nedostatky týkající se plavby zejména v severním úseku Baťova kanálu. V první části je poukázáno na samotnou výstavbu a historickou i současnou plavbu po Baťově kanálu. Zvláště pak kapitola Význam Baťova kanálu pro cestovní ruch popisuje nejen historickou a současnou plavbu po kanále, ale poukazuje i na kulturní a přírodní památky, které může návštěvník při plavbě obdivovat. Druhá část práce se zabývá možnostmi vylepšení plavby po vodní cestě, především na úseku Otrokovice – Uherský Ostroh, jež spadá pod Zlínský kraj. Jsou navržena také opatření, která by nejen usnadnila a zpříjemnila plavbu návštěvníků, ale také by zvýšila jak návštěvnost některých i méně známých lokalit, tak i příliv finančních prostředků. Další nedostatky této vodní cesty jsou zjištěny pomocí výsledků dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to bring the deficiencies relating to sailing in the Bata Channel, particularly in its northern section. The first part focuses on the building and the historic and present sailing in the Bata Channel. The chapter called The Importance of the Bata Channel for Tourism describes not only historical and current cruise along the channel, but it also points out the cultural and natural heritage which can be seen during the voyage. The second part deals with the possibilities of improving sailing on the waterway, especially in the section from Otrokovice to Uherský Ostroh which belongs to the Zlin region. The proposed measures should not only make the voyage convenient and pleasant, but they also could increase the number of visitors to some lesser-known sites, as well as the inflow of funds. Other shortcomings of this waterway are detected by the results of a questionnaire survey.en
dc.format40, [11] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent4303011 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthranová a bazénová přístaviště, ramena řeky Moravy, kotvenícs
dc.subjectedge dock and pool quay, branches of the river Morava, anchoringen
dc.titleBaťův kanál v proměnách časucs
dc.title.alternativeChanges of Baťa’s Channel in Timeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePolínková, Kateřinacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department541 - Institut geologického inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programGeologické inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeovědní a montánní turismuscs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisTET0012_HGF_B2110_2101R004_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam