Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorŠimíčková, Annacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:15:09Z
dc.date.available2013-06-26T11:15:09Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98412
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků čerpacích stanic, žijících v Olomouckém kraji. Tyto skutečnosti jsem se snažila získat pomocí marketingového výzkumu. V práci se zabývám teoretickými poznatky o marketingovém výzkumu a jeho praktickým provedením. Teoretická část popisuje podstatu marketingového výzkumu a jeho proces. V praktické části se pak zabývám provedením marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků se službami čerpacích stanic v Olomouckém kraji. Údaje jsem získala vyplněním 157 dotazníků od respondentů a následně jsem tyto údaje vyhodnotila pomocí grafů.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis is to find out, how much are customers livning in Olomouc region satisfied with gas stations. I was obtaining these facts trough marketing research. In my thesis I deal with theoretical knowledge about marketing research and its practical implementation. Theoretical part of my thesis describes nature of marketing research and its process. In practical part I deal with performing of marketing research of customers satisfaction with gas station services in Olomouc region. I obtained data from questionnaires of 157 respondents and then I evaluated these with charts.en
dc.format37, [4] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2505007 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectčerpací stanicecs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectpohonné hmotycs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectgas stationen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectfuelen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami čerpacích stanic v Olomouckém krajics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Marketing Research with the Gas Stations Services in Olomouc Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Ivetacs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSIM0059_HGF_B2102_2102R001_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam