Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétacs
dc.contributor.authorKotalová, Eliškacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:15:33Z
dc.date.available2013-06-26T11:15:33Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98485
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractMarketingový mix je velice obsáhlý, a tak popisuji jen určitou část, kterou využiji ve své bakalářské práci k co nejlepšímu popsání analýzy komunikačního mixu. Budu se zabývat touto problematikou, abych mohla pomoci firmě k vylepšení komunikace se zákazníky. V bakalářské práci popisuji firmu, se kterou spolupracuji a od které mám poskytnuty informace ke zpracování. Ve třetí části práce popisuji teoretický aspekt komunikačního mixu pomocí vybrané literatury. V poslední čtvrté části aplikuji nastudovanou problematiku komunikačního mixu a budu se snažit poradit firmě, co by měla zlepšit, aby se dokázala v budoucím období co nejlépe vyvíjet a zlepšovat v oblasti oslovování zákazníků.cs
dc.description.abstractMarketing mix is vast thing and therefore I describe only a specific part, which I can use in my thesis, for the best description of communication mix analysis. I will deal with this problematic topic so that I can improve the company’s communication with customers. I describe firm, with which I cooperate, in my thesis and I have all information for analysis from this company. I will describe theoretical part of communication mix with chosen literature in the third part. In the last part, I will apply learned facts of communication mix and I will try to advise the company what to improve in order to be able to develop and enhance possible customer contacts in the forthcoming season.en
dc.format37, [5] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent5791414 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový komunikační mix, marketingové nástroje, reklama, propagace, logo, propagační materiálycs
dc.subjectmarketing communication mix, marketing tools, advertisement, propagation, logo, propagation materialsen
dc.titleAnalýza komunikačního mixu vybrané společnostics
dc.title.alternativeA Company Communication Mix Analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBárta, Kamilcs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantGubová, Ivanacs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKOT0019_HGF_B2102_2102R001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam