Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslavcs
dc.contributor.authorZemánek, Jaroslavcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:15:44Z
dc.date.available2013-06-26T11:15:44Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98505
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractObsahem této práce je pochopení problematiky Péče o zákazníky a vytvoření návrhu, analýzy a implementace Help Desk systému s podporou Péče o zákazníka. Teoretické část je zaměřena na obecnou definici systému Help Desk. Dále obsahuje obecný popis spokojenosti zákazníka a péče o něj. Důležitým bodem je popis stávajících řešení pro systémy Help Desk a CRM systémy. Na základě těchto získaných informací je proveden návrh a implementace Help Desku a v rámci modelové společnosti, je demonstrována funkce IS Help Desk s podporou služeb, jež modelová společnost nabízí. Závěrem je provedeno srovnání existujících řešení s IS Help Desk.cs
dc.description.abstractThe content of this thesis is the understanding of Customer Care and the creation of design, analysis and implementation of the Help Desk system with support for customer care. The theoretical part focuses on the general definition of the Help Desk. It also contains a general description of customer satisfaction and care for him. An important point is the description of the existing systems solutions for Help Desk and CRM systems. Based on the information obtained is carried out the design and implementation of the Help Desk and the company's model is demonstrated by the IS Help Desk function with the support services that the company offers. In conclusion compared with existing solutions with the IS Help Desk.en
dc.format.extent3010569 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInformační systémcs
dc.subjectpéče o zákazníkacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectnávrh informačního systémucs
dc.subjectřízení vztahu se zákazníkemcs
dc.subjectmodelová společnostcs
dc.subjectInformation systemen
dc.subjectcustomer careen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectinformation system designen
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.subjectmodel companyen
dc.titleNástroj pro podporu péče pro zákazníky s podporou internetucs
dc.title.alternativeTool for User Support with Internet Supporten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDrábek, Tomášcs
dc.date.accepted2013-06-10cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisZEM129_FEI_N2647_2612T025_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam