dc.contributor.advisor | Němec, Martin | cs |
dc.contributor.author | Polcer, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:16:08Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:16:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/98537 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je vytvoření aplikace, která využívá technologii Kinect pro získávání motion capture dat. Získaná data je dále možné využít v profesionálním programu Blender, který je rozšířen pomocí externího pluginu tak, že jsou do něj snímaná data přenášena a následně mapována na kostru vhodně zvoleného modelu. Při real-time přenosu do Blenderu je na modelu možné sledovat pohyby a data lze ukládat pomocí klíčových snímků na časové ose, druhou možností je pak ukládání motion capture dat do souboru ve formátu bvh. Nasnímaná data jsou využita pro tvorbu animace. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to create an application that will use Kinect technology for obtaining motion capture data. The obtained data will also be used in professional 3D tools Blender, which will be extended by an external plugin, so that the scanned data is transmitted and then mapped to the skeleton of a suitably chosen model. During real-time transmission to Blender is it possible to track the movements on the model and data can be stored using keyframes in the timeline, the other option is to store motion capture data into BVH file format. The scanned data are used to create animation. | en |
dc.format.extent | 7201324 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Kinect | cs |
dc.subject | Motion Capture | cs |
dc.subject | Blender | cs |
dc.subject | animace | cs |
dc.subject | constraint | cs |
dc.subject | Kinect | en |
dc.subject | Motion Capture | en |
dc.subject | Blender | en |
dc.subject | animation | en |
dc.subject | constraint | en |
dc.title | Využití technologie Kinect při získávání motion capture dat | cs |
dc.title.alternative | The Use of Technology Kinect in Obtaining Motion Capture Data | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Krumnikl, Michal | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | POL0006_FEI_N2647_2612T025_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |