Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFabián, Tomášcs
dc.contributor.authorKřístek, Jancs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:16:16Z
dc.date.available2013-06-26T11:16:16Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98551
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato práce popisuje zobrazení osvětlení plochy při použití určitého světelného profilu ve formátu IES umístěného ve scéně programu VRUT, který vyvíjí Škoda Auto a.s.. S touto světelnou mapou lze rotovat ve všech možných osách a měnit polohu za pomocí transformačních matic. Následne bylo zabezpečeno, aby šla světlu upravovat barva pomocí barevné teploty černého tělesa k určitému barevnému profilu. Dále v práci popisuji více variant možných implementací zobrazení, jak v metodě raytracing, tak při použití API OpenGL. V implementacích využívajících API OpenGL bylo využito vícero variant vstupních dat (objemová a dvourozměrná textura) pro shader.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to describe how to show illuminance of sufarce by using a light profile in IES format located in the scene of the programm VRUT, which develops Škoda Auto a.s.. This light-map can be rotated in all possible axes and vary the position using the transformation matrix. It was ensured, that we can modify color of light using the color temperature of a blackbody to a specific color profile. The work describes the multiple variations of possible implementations, with raytracing method and also by using of API OpenGL. In implementations with OpenGL API was used several variations of the input data (volume and a two-dimensional texture) for the shader.en
dc.format.extent14510309 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAPI OpenGLcs
dc.subjectGLSLcs
dc.subjectIEScs
dc.subject2D texturacs
dc.subject3D texturacs
dc.subjectraytracingcs
dc.subjectEulerova transformacecs
dc.subjectbarevná teplotacs
dc.subjectPlanckův vyzařovací zákoncs
dc.subjectbarevný prostor XYZcs
dc.subjectbarevný prostor RGBcs
dc.subjectbarevný profilcs
dc.subjectŠkoda Auto a.s.cs
dc.subjectVRUTcs
dc.subjectAPI OpenGLen
dc.subjectGLSLen
dc.subjectIESen
dc.subject2D textureen
dc.subject3D textureen
dc.subjectraytracingen
dc.subjectEuler transformen
dc.subjectcolor temperatureen
dc.subjectPlanck's lawen
dc.subjectXYZ color systemen
dc.subjectRGB color systemen
dc.subjectcolor profileen
dc.subjectŠkoda Auto a.s.en
dc.subjectVRUTen
dc.titleSimulace osvětlení okolí vozidla pomocí světlometů v reálném časecs
dc.title.alternativeSimulation of Automotive Headlamps Light Output in Real Timeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGaura, Jancs
dc.date.accepted2013-06-11cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKRI387_FEI_N2647_2612T025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam