dc.contributor.advisor | Platoš, Jan | cs |
dc.contributor.author | Šrámek, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:16:30Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:16:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/98572 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vývojem on-line hry pro platformu facebooku. V první cásti jsou popsány možnosti integrace aplikacií do facebook platformy, zejména pak prístup k informacím pomocí Graph API a proces autentikace aplikace.
Dále je práce rozdelena na cásti odpovídající jednotlivým fázím pri vývoji hry.
V cásti Analýza hry jsou popsány požadavky na hru, zobrazeny návrhy uživatelského rozhraní a model databáze.
Návrh implementace demonstruje zejména architekturu aplikace, ve které je kladen duraz na využití n-vrstvé architektury. Jsou zde také popsány technologie využité v jednotlivých vrstvách architektury aplikace.
V poslední cásti práce je popis struktury implementace hry a jsou zde zobrazeny ukázky vybraných zdrojových kódu. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the develop of an on-line game for Facebook platform. The first section describes the options of application integration in the facebook platform, especially access to information using the Graph API and and authentization process of the application.
The thesis is divided into chapters relating to particular developlment phases of thegame.
In the ”game analysis” identifies thesis the requirements for the game, showing the user interface design and model databases.
”Design Implementation” demonstrates the architecture of the application where is
the emphasis put on the use of n-layer architecture. There are also described technologies used in each layer of the application architecture.
Description of game implementation structure and also examples of chosen source
codes are visible in the last chapter. | en |
dc.format.extent | 2015528 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Facebook platforma, on-line hra, specifikace požadavků, n-vrstvá architektura,
LINQtoSQL, .NET, WCF, Tenký klient | cs |
dc.subject | Facebook platform, on-line game, requirements specification, n-tier architecture,
LINQtoSQL, .NET, WCF, Soft client | en |
dc.title | Facebook hra - simulátor fotbalového hráče | cs |
dc.title.alternative | Facebook game - Football Player Simulator | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Berek, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | SRA070_FEI_N2647_2612T025_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |