Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlatoš, Jancs
dc.contributor.authorŠrámek, Jancs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:16:30Z
dc.date.available2013-06-26T11:16:30Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98572
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vývojem on-line hry pro platformu facebooku. V první cásti jsou popsány možnosti integrace aplikacií do facebook platformy, zejména pak prístup k informacím pomocí Graph API a proces autentikace aplikace. Dále je práce rozdelena na cásti odpovídající jednotlivým fázím pri vývoji hry. V cásti Analýza hry jsou popsány požadavky na hru, zobrazeny návrhy uživatelského rozhraní a model databáze. Návrh implementace demonstruje zejména architekturu aplikace, ve které je kladen duraz na využití n-vrstvé architektury. Jsou zde také popsány technologie využité v jednotlivých vrstvách architektury aplikace. V poslední cásti práce je popis struktury implementace hry a jsou zde zobrazeny ukázky vybraných zdrojových kódu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the develop of an on-line game for Facebook platform. The first section describes the options of application integration in the facebook platform, especially access to information using the Graph API and and authentization process of the application. The thesis is divided into chapters relating to particular developlment phases of thegame. In the ”game analysis” identifies thesis the requirements for the game, showing the user interface design and model databases. ”Design Implementation” demonstrates the architecture of the application where is the emphasis put on the use of n-layer architecture. There are also described technologies used in each layer of the application architecture. Description of game implementation structure and also examples of chosen source codes are visible in the last chapter.en
dc.format.extent2015528 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFacebook platforma, on-line hra, specifikace požadavků, n-vrstvá architektura, LINQtoSQL, .NET, WCF, Tenký klientcs
dc.subjectFacebook platform, on-line game, requirements specification, n-tier architecture, LINQtoSQL, .NET, WCF, Soft clienten
dc.titleFacebook hra - simulátor fotbalového hráčecs
dc.title.alternativeFacebook game - Football Player Simulatoren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBerek, Petrcs
dc.date.accepted2013-06-11cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisSRA070_FEI_N2647_2612T025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam