Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtolfa, Svatoplukcs
dc.contributor.authorRykalský, Antoníncs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:16:52Z
dc.date.available2013-06-26T11:16:52Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98612
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce "Business metody sériového vývoje systémů pro podporu Multilevel marketingu" popisuje metodiky a praktiky, které lze efektivně využít při tvorbě tohoto typu systémů. Vybranou metodiku autor přiblíží a zhodnotí její přínosy a zápory. Autor dále popisuje jak využít navrženou modularitu pro lepší znuvupoužitelnost a další vývoj modulů. V dalším bodě práce obsahuje popis, jak můžeme aplikaci optimalizovat, aby byla schopna fungovat přes webové rozhraní. Přibližuje zpracování obchodního případu a jak jej využít při rozhodování o vstupu do projektu. Práce dále řeší zefektivnění vyhledávání vad v software při vývoji a údržbě systému pomocí automatického testování. A popisuje analýzu rizik, které mohou být v projektu hrozbou.cs
dc.description.abstractThe thesis "Methods for Product Line Development of System for Multilevel Marketing" describes the methodology and practices that can be effectively used to create this type of systems. Author approaches the selected methodology and practice their benefits and drawbacks. The author then describes how to use designed modularity to increase further reusability of development modules. The next section contains the description of how we can optimize the application to be able to work through a web interface. It shows the business case process and how to use it to decide about joining the project. The work also addresses the efficiency of search of defects in software development and maintenance of the system using automated testing. A risk analysis describes that the project can be a threat.en
dc.format.extent2581850 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmetodologie vývoje software, optimalizace pro webový provoz, business case, automatické testování, analýza rizik, modularitacs
dc.subjectsoftware methodology, optimalization for web interface, business case, automatized testing, risk analysis, modularityen
dc.titleBusiness metody sériového vývoje systémů pro podporu Multilevel marketingucs
dc.title.alternativeMethods for the Product Line Development of System for Multilevel Marketingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKošinár, Michalcs
dc.date.accepted2013-06-11cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisRYK010_FEI_N2647_2612T025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam